sluiting prikborden

  • ¥ Lotje ­­¥

    hahahha :D ja kan je wel zeggen . Misschien zullen we elkaar nog missen . Want het zijn toch al wel ongeveer 10 jaar of langer meestal dezelfde . We missen zelfs Channah straks haha :D met haar gewring

    geintje;)

    Weet je : ik vraag me wel eens af die ooit geprikt ( ja Itheka wat een gek woord) hebben van de oude prikkers en er ook iedere keer er waren . …….. Die dan ineens ala minuut gestopt zijn. Die ineens pats boem wegblijven . Dan vraag ik me wel eens …….waarom ineens???

  • Boris

    Berichten plaatsen op de nieuwe fora is niet uitgesteld tot 1 oktober. Dat kan nu ook al. Er zijn zelfs prikborden die al helemaal zijn vervangen door het nieuwe forum.

    https://politie.startpagina.nl/forum/37/

    Het oude prikbord staat dus ook al op “alleen lezen”.

    http://politie.startpagina.nl/prikbord/

  • axel

    Soms gaan mensen lange tijd weg of ze sterven en dan hoor je niemand meer.

  • Itheka

    Ja Axel er zijn er al heel wat verdwenen. Maar misschien prikken die onder een andere naam of op een ander bord.

    Ik ben ooit begonnen op het bijbelbord (geloof ik). Ook heb ik wel eens gekeken op andere borden en forums, maar nooit zo lang. Er zijn er ook een aantal die zijn gesloten, weet zo gauw niet welke. (Taal o.a. schiet me nu te binnen)

    Senioren, scepticisme en politiek zijn toch wel al die tijd de voornaamste geweest.

    Ik ben begonnen als Sneeuwwitje, maar die naam werd misbruikt. Toen werd het Lana, maar toen kwam er nog iemand die zo heette en al langer prikte, dus werd het Itheka. Gewoon mijn initialen I.Th.K. met een [aar klinkers ertussen.

  • Itheka

    Jij hebt mijn mailadres.

  • Channah

    Ik denk inderdaad dat jij mij heel erg gaat missen. Niemand meer om tegen te schelden. Hoewel…. je vindt vast en zeker een nieuwe pispaal. Veel plezier ermee!

  • ¥ Lotje ­­¥

    Lana ken ik nog das wel al l een tijdje geleden .

  • axel

    Ik denk dat dat wederzijds is en dat het ook voor anderen geldt, nooit meer iemand een superioriteitsgevoel kunnen geven zal toch wel gemist worden verwacht ik. :D

  • Sietse 45

    Je blijft wel een heel erg kinds knulletje.

  • Channah

    Heel vroeger noemden ze dat een kinds oudje. X(