Andy Williams gisteren op 84 jarige leeftijd overleden

• Channah

.

• Itheka

Johan, daar ben ik het mee eens.

• Itheka

Wat jij hier nu schrijft maak ik helemaal niet op uit de woorden van Johan.

• Itheka

Dat kan toch niet?

• johan

Dat moet jou toch tot tevredenheid stemmen?

• johan

Je gaat helemaal verkeerd op de loop met mijn woorden. Mijn kritiek op het NOS Journaal is dat zij de gemiddelde kijker behandelt alsof ze achterlijk is. Ik neem het juist op voor die kijker. Je stoort je aan het woord randdebiel alsof ik een bepaalde bevolkingsgroep zou beledigen, namelijk die van de geestelijk gehandicapten. Deze mensen worden geen randdebiel genoemd maar geestelijk gehandicapten. Randdebielen zijn niet nadenkende asocialen aan wie geen enkel journaal is besteed.

Mensen met een zeer laag IQ zullen geneigd zijn naar het Jeugdjournaal te kijken, of helemaal niet, wat waarschijnlijker is. Een landelijk journaal dient de kijker serieus te nemen in haar toonzetting en niet op de knieen te gaan zitten. Een goed voorbeeld is het Belgische Journaal dat zakelijk en serieus het nieuws brengt.

• johan

De redactie van DWDD is altijd op zoek naar nieuwe gezichten maar het blijkt dat heel veel mensen totaal geen zin hebben om in dat programma te komen. De formule om snel je punt te maken in dit adhd programma is al gauw iets wat alleen de door de tv wol geverfde personen aandurven.

• johan

Ik geloof dat onze smaken en ideeen werkelijk fundamenteel op alle punten verschillen.

Ach, dat maakt het wel weer overzichtelijk.

• johan

Kijk eens aan :)

Ken ik jou onder een andere nickname?

• Itheka

sssstttt!