Die zal wel zijn ingeruild voor een jongere versie.
Het assortiment rommel is overigens behoorlijk gegroeid.
http://www.hartvangoud.nl/partemia/instructies.php
En wat zijn nou de bewijzen van Santanera senior? Ja, een boek dat hij heeft doorgebladerd. Maar is dat een bewijs?
Een bewijs is iets in de trant van:
Geef aan honderd zieke mensen een echte biodebiel en aan honderd andere soortgelijke zieke mensen een nepbiodebiel zonder dat men weet of men nou een echte dan wel onechte biodebiel heeft, en meet dan na een half jaar de verschillen in gezondheid. Herhaal die proef tweemaal. Zijn er significante verschillen, dan is er mogelijk enige werking van de biodebiel.
En Tineke? Die snakt naar aandacht. En stikt van jalouzie. Al hangt ze zich vol met biodebielen, de afgunst en aandachtsgeilheid zijn ongeneeslijk.
————————
Tineke de Nooij vergeeft Paul de Leeuw nooit meer
Geplaatst op Sat 11 Feb 2012 om 13:02
Tineke de Nooij is niet van plan om Paul de Leeuw ooit nog te vergeven voor zijn wangedrag. Dat vertelt de presentatrice in VARAgids. De Nooij is zeer teleurgesteld in de VARA-coryfee. “Wat een enorm effect op mij heeft gehad, is het gescheld van Paul de Leeuw. Juist op het moment dat ik op het toppunt van mijn roem stond, was ik een van de eersten die door hem wel anderhalf jaar lang systematisch is aangepakt. Tineke de Takketrol, ik weet het niet meer. Hij zei de raarste dingen.“
‘Heel erg’, vond De Nooij het. “Ook voor mijn kinderen. Ik kon een stadion binnenlopen met 20.000 mensen en ze toespreken, zonder angst, hè? Vanaf dat moment durfde ik niets meer. En dat heb ik Paul de Leeuw het meest kwalijk genomen. Dat-ie mij mijn onbevangenheid heeft afgenomen. Ik werd ineens bang. Het is de reden voor mijn verblijf in Zuid-Afrika geweest. Ik wilde niet meer. En in Zuid-Afrika wist niemand wie ik was.”
Ze heeft er ooit over gesproken met De Leeuw. “Ja. Hij heeft zijn excuses aangeboden en een bos bloemen gegeven. Maar het rare is, zo werkt mijn karakter niet. Ik ben geen haatdragend mens, maar ik zet wel een streep. Het is afgelopen. Dat kan nooit meer wat worden.”
Tot slot wil ze ook iets kwijt over het tv-talent van nu. Zo vindt ze Lieke van Lexmond helemaal niets. “Het is een mooi kind, maar nee, dat vind ik dus helemaal niks. Ik versta d’r niet. Ze praat slecht. En Nicolette van Dam. Die wel, jajajaja. Ze is laagdrempeliger.”
Ook ‘s lands grootste diva’s vindt ze niets. “Het is een eigen creatie van mensen die aan de top staan. Van die mensen als Conny Breukhoven, Patricia Paay en Patty Brard. Die hebben zichzelf gecreëerd, in beroemd zijn en sterrendom. Die doen ook geen stap zonder een visagist en kapper, en bellen voortdurend zelf de bladen. God, hou toch op!“
—————————
http://www.mediacourant.nl/?p=122761
Bedankt, ik kreeg er nog kippenvel van toen ik het verslag hoorde. Ja dat waren nog eens tijden met Andy Archer, Tony Allen en Carl Mitchell. Als ze al niet overleden zijn zijn sommigen nog steeds actief bij de BBC e.d.
Je kan het je nu niet meer voorstellen maar in die jaren had je op Hilversum en de meeste buitenlanden alleen maar een uurtje of wat popmuziek b.v. Tijd voor Teenagers met Herman Stok, inmiddels hoogbejaard en Tussen 10+ en 20- van Jos Brink, inmiddels overleden. Verder had je salonmuziek al-of-niet klassiek, van die Andy Williams muziek en vooral grote orkesten. Ik ben opgegroeid met Radio Luxemburg, die hoorde je eerst bij de kapper later op je eigen transistortje en later natuurlijk in het Engels 's avonds dus die piraten kwamen toen heel gelegen.
Er ging bij mij ook wat door mij heen bij het zien van deze film; vooral in de laatste delen van de documentaire, wanneer de Britse discjockeys afscheid van de luisteraar nemen. In het laatste uitzenduur in 1974.
Naar de Hilversumse zenders luisterde ik vrijwel nooit. Met uitzondering van wat VPRO programma's, zoals Het Gebouw. Maar dat is van wat latere tijd.
En je had Joop Voogd van de NCRV. Die deed zijn naam eer aan: de jeugd bevoogden. Geen Beatles maar Conny Fröbels en zo. Nou ja, mevrouw Fröbels was wel wat beter dan die zwaar overschatte Beatles, over wie Boudewijn Büch ooit zei dat ze alleen sociologisch interessant waren maar niet muzikaal. Helaas was Büch een pathologische leugenaar. Hij had geen zoontje dat blond was en vroeg stierf. Maar het kon altijd erger. Menno Büch. De smeerlap van vieze bellijnen. Dus de held van het RTL-plebs, dat Piet Plebejus Paulusma adoreert. Prachtig BBQ-weer overigens. Zeker als je Piet Plebejus Paulusma levend roostert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?