geboren

• Sfred+

Humor is voor ieder verschillend. Jij houd misschien van Paul de Leeuw, ik niet. Maar daarom zal ik je niet bekritiseren. Als het olifantje overleden was, dan gaf ik je 100% gelijk.

• Sfred+

had geschreven dat olifant met patat heel lekker is

Heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd of eerder gevraagd of een halve olifant met patat en appelmoes net zo lekker is als een halve kip met appelmoes en patat.

Ik wilde hier het aaibaarheidsfactor mee aanduiden wat subliem gelukt door het ingrijpen van de moderator. Als er muizen, cavia's worden geboren die voor al dan niet levend voer dienen in een dierentuin hoor je niemand.

• johan

Het is inderdaad merkwaardig hoe wij dieren indelen in aaibaar en eetbaar.

Moeilijk wordt het in het grensgebied: konijnen zijn een goed voorbeeld.

Raar eigenlijk dat konijn wel gegeten wordt, terwijl het ook een huisdier kan zijn.

Een jong olifantje in een dierentuin haalt het journaal,

een kalfje dat geboren is, is slechts een bedrijfsresultaat op de boerderij.

Overigens ben ik geen vegetarier, ik doe er dus net zo hard aan mee.

• Channah

Ik vond jouw opmerkig juist van dezelfde ‘humor’ getuigen warvan Paaul de Leeuw zich nogal eens bedient. Het zal je nu duidelijk zijn dat ik geen fan van hem ben.

• Channah

Wij?

• Sfred+

(tu)

• Sfred+

Daar gaat het niet om van wie jij fan bent. Het gaat er om wat de 1 humor vind, vind de ander weer geen humor. De stelling ontgaat je hier ook.

• ¥ Lotje ­­¥

(tu).

• Sietse 45

Je bent nog steeds aan het duimpje zuigen meiske,

volwassen worden is een lange weg Lotje.

• axel

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> Ik ben elders te vinden .:)

Waar kunnen we van je “genieten” Lotje, toch niet op de bijbelprik hoop ik. :S

gr Axel. ;)