………die worden door mij niet gelezen, sorry voor degenen die het (wel) goed bedoelen.
Els
Het spijt me Wolfje dat jij er de dupe van bent dat ik privéberichten niet (meer) open. Er hangt hier af en toe een “dame” rond die het leuk vindt om mij voor van alles en nog wat uit te maken. Omdat het niet gelijk te zien is van wie het bericht afkomstig is verwijder ik ze dus maar. Ze mogen van me vinden wat ze willen maar om dat via een privébericht te doen vind ik erg zielig.
Ik ga ervan uit dat jij met goeie bedoelingen een berichtje had gestuurd,ik hoop dat je een leuke gesprekspartner mag vinden.
groetjes, Els
Els Schreef:
——————————————————-
> Het spijt me Wolfje dat jij er de dupe van bent
> dat ik privéberichten niet (meer) open. Er hangt
> hier af en toe een “dame” rond die het leuk vindt
> om mij voor van alles en nog wat uit te maken.
> Omdat het niet gelijk te zien is van wie het
> bericht afkomstig is verwijder ik ze dus maar. Ze
> mogen van me vinden wat ze willen maar om dat via
> een privébericht te doen vind ik erg zielig.
>
> Ik ga ervan uit dat jij met goeie bedoelingen een
> berichtje had gestuurd,ik hoop dat je een leuke
> gesprekspartner mag vinden.
>
> groetjes, Els
Het zou je sieren als je de insinuerende opmerking “Er hangt hier af en toe een ”dame“ rond” weg zou halen of zou weerleggen in antwoord op mijn reactie van 16.46 uur. Iedereen weet dat je een pesthekel aan mij hebt, dus de link naar mij is door jouw opmerking snel gemaakt. Ik heb echter geen enkel privé-bericht naar jou gestuurd, zoals ik al meldde. Ik heb er geen enkele behoefte aan om jou privé te mailen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?