even iets heel anders.

• Channah

.

• Channah

.

• axel

De Four Tak leuk, nog iets uit de piratentijd. (tu)

• Gonnie

Ik ben een jaartje ouder dan jij, Itheka maar ik heb 6 jaar geleden toch met de belofte van mijn dochter Judith en haar man die mij dat aangeraden hebben om een teckel te nemen,( ik ben nu eenmaal een teckel fanaat) dat zij eventueel de zorg van mijn hond op zich nemen, heb ik dat toch gedaan. Hij was 1jaar en zes maanden, en hij is mijn rijkdom.

Elke dag ga ik met hem naar een groot park met velden en dan rent hij kilometers, en ik kan hem amper nog met mijn scootmobiel bij houden.

Hoewel ik ook stapel ben op katten, begin ik daar niet meer aan, want dat wordt mij te veel.

• Itheka

Fijn Gonnie dat je zoveel steun hebt aan je hond. Ik kan me nog herinneren dat je dat eens hebt gemaild.

Ook mijn kinderen hebben aangeboden om voor een hond te zorgen als wij het niet meer zouden kunnen. Maar omdat ze beiden een druk leven hebben en ook alletwee al een hond hadden, wilden we dat niet.

Vòòr onze verhuizing naar een flat heb ik vaak op hun honden gepast met heel veel plezier. Nu gaat dat niet meer.

Ik kan niet meer zo ver lopen en een hond op een flat is ook niet zo ideaal.

gr.

I.

• Gonnie

Ja ik woon in een benedenwoning met een tuin. Trouwens ik heb geen boven buren ook. Het is een seniorenwoning.

Voor ik dat wij gaan slapen doet hij een plas in de tuin. Maar elke ochtend sta ik op tijd op en ga ik met hem naar het hondenbos zo noemen wij dat om dat de hele wijk daar hun honden uitlaten.

Hij heet Doris en Doris is ook heel populair hier.;)

• Itheka

Je maakt me jaloers!:)

• Gonnie

Niet jaloers zijn, jij hebt jouw man.:)

• Itheka

Ja Gonnie, daar heb jij weer gelijk in!

• appie

scheet die kater ook bij de buurman in de tuin :D

appie