86 jarige man trouwt 26 jarige schoonheid.

• Sfred+

Ach wel neen, het gaat haar om de centjes en die centjes krijgt zij ook later, dat is namelijk de deal. Alleen het bedrag kan verschillen van wat zij verwacht en wat zij krijgt. Ik maak het zo vaak mee hier.

• Sfred+

Een hoer van het andere geslacht :D:D:D

• axel

Ja gek he dat wordt dan niet gezegd maar is wel zo. ;)

• Channah

.

• axel

Aan de andere kant heb je ook oudere vrouwen die voor een verzetje afreizen naar een land als bijv. Gambia, daar zie je heel veel Europese oudere dames die er een soort playboy hebben of hoe noem je dat, andersom zou het een hoer zijn.

Ook zag ik eens een reportage op RT (Russian Today) over Indonesie waar diverse jongedames een Indonesisch vriendje hebben die gewoon getrouwd is en maandelijks een toelage krijgen van de dames waar het hele gezin van leeft en nergens over gesproken wordt. ;)

• Channah

.

• Sfred+

Daarom zeg ik het wel even. B)-

• Sfred+

Kortom, als vrouw ben je altijd de schuld.

Niet dan? :D:D:D

• Sfred+

Over die oudere dames die naar Gambia of een ander Afrikaans afreizen voor seks heb ik eens een boeiende reportage gelezen. Toen ik daar naderhand over sprak waren de reacties natuurlijk weer negatief naar die vrouwen toe, terwijl die mannen zich er toch ook voor lenen.

Helemaal gelijk meid (tu) En dat maakt deze vrouwen dus hoerenlopers, net als wat er hier over mannen werd verteld.;)

• gerda58

.