Het geheim van de Hema.

• axel

Gerda ik begrijp jouw reacties niet, de Hema heeft altijd vriendelijk en hulpvaardig personeel en ik kom in diverse Hema's.

Misschien kom je in een franchise Hema die heeft natuurlijk een ander beleid maar vriendelijk behoren ze wel te zijn natuurlijk je mag vanzelfsprekend nooit de klanten wegjagen.

En de kwaliteit moet natuurlijk altijd goed zijn want ze laten altijd alles testen voor het de winkel ingaan. Mocht je klachten hebben over de Hema moet je even een mailtje sturen of misschien hebben ze wel een klachten- of idee-enbus.

• axel

Voor dat ontbijtje moet je wel in de rij staan hoorde ik. Vanmorgen stond er in de krant nog dat de Horeca boos is over die prijzen van dat ontbijtje en het 4 uurtje voor € 1,- De Hema reageerde door er op te wijzen dat ze natuurlijk hopen dat de mensen net zoals bij Ikea iets anders gaan kopen. De Hema beloofde dat ze binnenkort nog meer verrassingen zullen hebben.

• Channah

.

• gerda58

.

• axel

Mijn enige bezwaar tegen de Hema is dat je nooit bij de ingang kan zien of ze verswaren en/of horeca hebben maar op Hema.nl staat wel alles beschreven maar ja daar heb je natuurlijk niks aan als toevallige passant. Ja en tegen dumpzaken als Action kunnen ze natuurlijk nooit op, wel tegen hun kwaliteit. Volgende maand gaat hier een Action open vlakbij een Hema ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

• gerda58

.

• Frederik D

Ik ben op zoek naar afsluitbare kratten van enige kwaliteit, niet breder dan 48 cm en in de kleur ondoorzichtig zwart. Maar ook bij de Hema verkopen ze slechts doorzichtige kratten in lelijke kleuren. Tien jaar geleden was dat anders. Ook elders kon ik niet slagen.

De hemden van de Hema zijn overigens prima.

• Channah

.

• axel

Ja ik kom er (on)regelmatig, ik heb nog nooit zo'n goedkope zaak meegemaakt. Mensen die op het minimum zitten wordt ervoor gewaarschuwd want als je daar winkelt kom je met meer naar buiten dan je van plan was te kopen. Totnutoe zat die alleen buiten de dure winkelcentra maar nu wordt er volgende maand 1 midden op het Zuidplein in 010 geopend.

Ik heb ergens gelezen dat de Lidl en de Aldi er het meeste last van hebben.

• axel

De sofijsjes van € 0,50 zijn er ook erg lekker. Voor de kratten kijk eens bij Blokker of Marskramer. ;)