Het geheim van de Hema.

• Channah

.

• axel

Ze hadden toen iets van Dusty of Dasty en dat kwam als beste uit de bus.

Wibra is duur vergeleken bij Action kun je nagaan. ;)

• Channah

.

• axel

Het heeft allemaal met je financieel plaatje te maken zo simpel is dat. ;)

Alhoewel midden in onze statige wijk Hillegersberg zit ook een Zeeman. :D

• Channah

.

• gerda58

.

• smurfke

Zo heb ik jaren gezocht naar echt goed afsluitbare, rechthoekige emmers of kratten, waar een brood klei in paste van 10 kilo. Eindelijk gevonden op een hobbysite, verstopt in een moeilijk hoekje. Maar ze zijn wit, en kleiner.

• axel

Zo Gerda je lijkt mij wel ik doe practisch hetzelfde. Als ik ga fietsen heb ik nooit een doel dus doe ik het zo en soms neem ik expres een winkel die wat verder weg is om maar extra lekker te kunnen fietsen. 2 supermarkten is wel wat moeilijk maar ik koop enkel wat ik nodig heb of in de vriezer kan doen en laat de spullen van de ene super in mijn fietstas zitten hopende dat het niet gestolen wordt.

Die Eurowinkel is ook niet duur daar kom ik ook wel eens, ze hebben daar veel spullen voor dames. ik bedoel dan breigaren e.d. of hobbydingen. Nu hebben wij ook nog een nieuwe zaak de budgetwinkel met alles geel die schijnt van de Blokker te zijn wat ik hoorde. Alles is daar heel vreemd geprijsd, of moet ik zeggen eerlijk, ik zie bedragen van € 0.97 of € 1,02 e.d. Fruit haal ik ook op de markt behalve 's zomers als het te warm is want dan vertrouw ik het niet. Ik zie daar ook kaas en andere spullen met het AH logo en spullen die gedumpt zijn zoals blikken soep nog van de Super die nog net aan de datum is of net er over heen.

• gerda58

.

• Channah

.