ouderen rijkste groep van het land

• Ton Zuur

axel Schreef:

——————————————————-

> Els Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Of geven met de warme hand, onze kinderen varen

> er

> > wel bij.;)

>

> Dat wilde ik nu juist niet zeggen omdat niet

> iedereen kinderen heeft maar je hebt natuurlijk

> gelijk.

> Alhoewel de meeste kinderen hebben het beter dan

> hun ouders. ;)

Kinderen horen horen gewoon voor zichzelf te zorgen. Ontstaat ook vaak een hoop ellende om een erfenis e.d.

• Sfred+

(tu)

Inderdaad Ton vele landen is het ook normaal dat je spaart voor je ouden dag alsmede daarbij komende kosten. Je kan niet gaan verwachten dat het NL BNP straks 75% gaat naar de zorg, dat is absoluut onmogelijk. De ouderen hebben de instelling lijkt wel van na mij de zondvloed en zoek het maar uit.

Zij vergeten ook dat door hun houding momenteel van ike ike ike, het solidariteitsgevoel daardoor bij de jongeren generaties steeds minder wordt. Gezinetje van met twee opgroeiende kinders en een inkomen van 1400/1500 euro euro in de maand heeft het krapper elke maand dan Henk Krol zijn aanhang met 1200 euro in de maand. Laat dat ook maar een keer gezegd worden.

• Sfred+

die maar raak hebben geleefd zonder iets te sparen

Die hebben wel meer bijgedragen aan de NL economie :D:D:D

• Gonnie

Zeker en dan 54 urige werkweek begin in de jaren 50.

6 dagen werken, 1 dag vrij.

Van het loon wat toen betaald werd kon je nauwelijks van rond komen, maar ik ben net zo geweldig als Channah ik kon heel goed met geld om gaan.

Maar ja, je had ook geen mogelijkheid om kwistig te zijn want leningen bestond toen ook niet.

• Gonnie

Ik vind het fijn om bij het leven een ander blij te maken en zeker als je kleinkinderen hebt.

• axel

Wel spaarpotjes en Brabantia huishoudpotjes iets wat ze tegewoordig niet meer leren. :D

• Gonnie

Ik hield een kasboek bij ,elke boodschap schreef ik op, en het werd op laatst een sport om maandelijks wat over te houden., en dan was ik apetrots op mij zelf, dat het mij weer gelukt was om rond te komen.

Roken deed ik toen ook niet meer, dat vond ik zonde van het geld.

Nu ben ik oud en leef niet meer zo benauwd. Maar roken heb ik altijd zonde van het geld gevonden., maar nu ik op leeftijd ben gun ik mij dagelijks bij het eten 2 glaasjes wijn. ;)

• Channah

.

• Channah

.

• Channah

.