Angst onder aow'ers voor uitkeringsfraude.

• Gonnie

Dat gebeurde toen der tijd altijd, daar was volgens mij geen verbod op.

Verbaasde mij, dat zelfs christenen daaraan mee deden , terwijl zij altijd seks voor het huwelijk afkeurden.

Zo zie je maar, als zij daar er zelf er beter van worden,dan zijn zij ineens ruimdenkend.

• axel

In feite gaat het om een bedrag van € 392,35 netto per maand buiten het vakantiegeld wat je als echtpaar meer hebt dan een alleenstaande. :(

• Channah

Ik heb 13 jaar in de belangenbehartiging voor kwetsbare groepen gewerkt, en daar vallen ook de ouderen onder. Ik kan het woord ‘oudje’ niet meer horen Zou je zelf ‘oudje’ genoemd willen worden als je de leeftijdsgrens van 65 bereikt hebt?

• Channah

Natuurlijk zullen er pensioengerechtigden zijn die nu beren op de weg zien. Maar zoals het meestal gaat: de soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. De grootste onrust wordt overigens gezaaid door dit soort filmpjes.

• Gonnie

Erger vind ik als kinderen het hebben over hun ‘'moedertje ’'.

En dat werd wel eens gebezigd door prikkers als zij het over hun moeder hadden.

Het lijkt dan of er geen enkel respect was voor hun moeder.

• Sfred+

Ja hoor, mijn kinderen noemen mij nu al oudje, waar een mens zich druk om kan maken kan mij de broek niet bollen, oudje.

• axel

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ja hoor, mijn kinderen noemen mij nu al oudje,

> waar een mens zich druk om kan maken kan mij de

> broek niet bollen, oudje.

Ik hoorde een keer in de tram een meisje zeggen “je hoeft toch niet op te staan voor die ouwe lijken”.

Kijk en daar had ik dan even geen woorden voor. (td)

• Scarlett 2de

Hier ben ik het wel met je eens.

• Scarlett 2de

Haha, ik ben bijna 69.

En zonder aarzeling noem ik oudje diegene die niet meer voor zichzelf kan zorgen, hoe zou ik die oudere anders moeten noemen? (hulpbehoeftige oudere? )

• Channah

.