Kat met zwarte wenkbrauwen een hit op internet.

• CU

Hier ooit eens twee rooie broertjes uit het asiel gehaald die waren als 7 maanden oude kitten ingebracht door de politie. Waren van een krimmineel die 4 jaar moest zitten. Dus de ene heet Crimmie en de andere Nelis. Crimmie heeft al vier jaar suiker en prik ik elke dag op bloedsuiker en ook (bijna) elke dag een prik met menseninsuline (Lantus).

• Gonnie

Waarom ben jij altijd zo bescheiden CU in jouw liefde voor dieren, zo nu en dan laat jij wat los over jou zorg, zoals jij op zoek was in die zeer koude periode van een winter dat jij hoorde dat er een jong katje aan het zwerven was, en jij zo gezocht hebt naar dat diertje.

Nu weet ik niet meer zo goed of je er toen in geslaagd was.

En ook dat jij over de dieren van jouw broer hebt ontfermd hebt, toen jou broer door zijn ziekte niet meer in staat was.

• Gonnie

Ik bedoel hier mee te zeggen dat jij zo weinig uit, op de borden over jouw goedheid, en dat jij nooit zo over je zelf zo prijst.

• axel

Bescheidenheid siert de mens. (tu)

• Scarlett 2de

Goede opmerking Gonnie(tu)

• CU

Helaas heb ik ook mijn zwakheden naar mensen toe. Maar idd, dieren zijn mijn alles als het op mijn pad komt. Ook de vrije dieren, vogels, in onze tuin.

• axel

Heb je ook nog een wapen? :S Pistolen Paultje was ook gek op dieren. ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Wilking

• Scarlett 2de

Was dat niet die Amsterdammer diens stamkroeg ‘de blue sailor’ is aan de walletjes.

• Sfred+

Ik heb van uiteraard van horen zeggen dat het de Old Sailor is. Uiteraard ben ik er nooit geweest, anders krijg ik hier de vrouwelijk moraal ridders over mij heen. :D:D:D

http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/images/2012May300x34.jpg

• Scarlett 2de

Verrek, het was de Old Sailor (mijn geheugen speelde me parten).

Best gezellig om daar in de zomer aan een terrasje te zitten en al die mensen zien rondlopen. Touristen zoals groepen japanners met een vlaggetje etc…

En er valt altijd wel wat te beleven: zat daar met mijn vriendin in het zonnetje tussen andere toeristen en het was lachen geblazen. Een platic stoel had een kreupe poot, en je weet wel als mensen aan een terrasje willen zitten en er ontbreekt een stoel dan vragen zij beleefd of ze die lege stoel mee mogen nemen naar een andere tafel. Keer op keer was het bingo, die stoel wisselde constant van tafel totdat telkens de nietsvermoedende slachtoffers met groot hilariteit in de omgeving door de stoel zakten..X(