Ouderenovervallen

• gerda58

?

• Gonnie

Siertralies bevestigen aan voorzijde zodat zij rustig zomers het raam open kan zetten.

Ik heb mijn slaapkamer die ook aan de straatkant ligt siertralies laten zetten, en dat geeft een veilig gevoel, dat ik durf dan zelfs s'nachts rustig met open raam te slapen.

In woonkamer kunnen de ramen niet open en zijn met dubbele beglazing vergrendeld.

• axel

Ik zou nooit op het platteland gaan wonen hoe mooi het ook is. Je moet nooit opendoen als er gebeld wordt en je moet ook nooit pinnen in de supermarkt. Of je nu alleen bent of met een heel gezin het maakt niets uit ze komen altijd binnen kijk maar eens naar Opsporing Verzocht. Je kan het ze wel moeilijk maken met extra sloten en verlichting.

Ook nooit iemand geloven met rare verhalen. B)

• Channah

.

• Channah

.

• Gonnie

Valt wel mee Channah, ik heb er jaloezieën er voor hangen dus zelf zie ik het niet.

En het is gewoon noodzakelijk vind ik, want er moet ook gelucht worden.

Al hoewel ik soms wel bang ben dat ik s'nachts onaangekondigd bezoek krijg van katten, want die kunnen er net onderdoor.;)

• axel

Tips voor ouderen:

http://www.vief.be/geld-en-recht/politie-geeft-ouderen-tips-om-zich-tegen-inbrekers-te-wapenen.html

• Channah

.

• Gonnie

:S Ik zit overdag heus niet met dichte jaloezieën hoor, en natuurlijk kan ik ruim openlijk naar buiten kijken.

• Channah

.