Mijn slaapkamer Channah daar zit ik niet naar buiten te kijken, maar van uit mijn huiskamer heb ik ruim uitzicht.
En het is fijn dat ik rustig mijn slaapkamerraam open kan zetten, wetend dat het niet mogelijk is om binnen te komen.
Je kunt een heel leven lang bang zijn voor alle narigheid die een mens misschien ooit zou kunnen overkomen. Je hoeft het niet op te zoeken, maar ga niet zitten bedenken wat er allemaal mis kan gaan, anders heb je toch geen leven ? Soms heb je gewoon pech en moeten ze jou hebben. Erg vervelend, maar dat is dan zo.
Ik begrijp het ook wel hoor, maar toch moet je niet toegeven aan allerlei spookbeelden vind ik. En ben zelf ook een keer overvallen op straat. Een naar, schrikachtig gevoel houd je er wel een tijdje aan over. Ik schrok iedere keer als er iemand naar mijn gevoel te dicht achter me liep op straat. Gelukkig is een mens flexibel, en gaat dat gevoel weer over.
Het is belangrijk dat je een beetje contact hebt met je buren, zodat je weet dat er mensen om je heen zijn die een beetje op elkaar , en elkaars spullen passen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?