.
Vrouwen uit mijn omgeving hebben allemaal een baan, maar weinig of geen carriere. Ze hebben ambitie, maar krijgen de kansen niet.
Ja en? Dat hebben veel mannen ook, of denk jij van niet. Denk jij dat elke man zijn ambitie uitkomt en dat elke man carrière kan maken. Vrouwen wil toch emanciperen? Nou dan niet zeuren schouders eronder.
Het valt mij ook altijd op dat je de westers vrouwen zeer weinig ziet in de bouw, vrachtvervoer (spoor, weg en water), smerige beroepen hoe kan nu toch? Zijn ze soms selectief geëmancipeerd, heel wat anders dan hun Aziatische soortgenoot .
Als je én fulltime wilt werken, én carriere wilt maken én ook nog eens kinderen, tja, dat is zwaar, dan wordt je driedubbel belast. Dat geldt trouwens ook voor mannen. Maar je kiest er zelf voor, dus niet zeuren. Als je binnen een relatie kinderen wilt zou je ook kunnen kiezen om beiden of een van de partners (veel) minder te werken, of een van de partners helemaal niet. In mijn omgeving gebeurt dat dus zo, en dat levert heel wat minder stress en gedoe op. Ook heel wat minder geld. Het is maar wat je belangrijk vindt. Een keuze dus.
100% met je eens. De mensen van vandaag willen alles maar willen er niets voor inleveren.
Waarom worden dit soort argumenten er altijd bijgehaald?
Waarom niet? Nogmaals jullie soortgenoot in azie zie je wel in deze beroepen. Jullie zijn selectief geëmancipeerd meer niet.
Maar voor veel mannen is het aanrecht nog altijd de plek voor vrouwen
Niet dan?
Dat ze zijn gaan werken, levert alleen maar voordeel op
Is dat wel zo, meer geld is wil niet zeggen dat het alleen maar voordeel oplevert. Ik kan ook zat nadelen opnoemen, denk alleen maar als het kind ziek wordt, schooluitval. Daarnaast vind ik persoonlijk dat als bij de ouders gaan werken in het geheel opdraaien voor kinderopvang als er geen bedrijfs-kinderopvang is zoals vroeger. Ik zie niet dat elke belasting betaler er aan mee moet betalen.
Vrouwen in de bijstand? Dan ben je slecht voorgelicht,
Wil je even laten zien waar i ik dat gezegd heb of waar ik over dit onderwerp praat?
Een hogere positie gaat meestal toch naar mannen.
Ik zal zelf nooit een hoge positie aan een vrouw toebedelen of ze moet een briefje tekenen dat zij de eerste 20 jaar niet gaat biggen, maar ja dat mag niet in Nederland, dat dat biggen mag wel maar dat briefje niet. Je zal haar potverdorie net ingewerkt hebben wat een proces van jaren kan zijn en ze wordt verliefd en wil gelijk vier kinders, klaar ben je daar mee, als voorbeeld.
crisis he
Daarom, terug naar jullie aanrecht en zodoende zijn er meer werkplaatsen voor de jongeren en 50 plusser, jaaaaaaa, zo kan je er ook naar kijken. ><
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?