Vrouwendag

• Sfred+

Die rot mannen toch he?

Er moet gewoon meer geneukt worden in Nederland en geef je man een eens lekker pijpbeurt op maandagochtend. Is hij de hele week tevreden en er zal veel minder gescheiden worden. Simplistische? Ja weet ik,maar denk er eens over na zal je zien dat er een punt in zit.

• gerda58

.

• Sfred+

Ach elke mens heeft zijn prijs net als elk mens een moordenaar kan worden, tis maar hoe de situatie is. Je moet eens weten hoeveel getrouwde mannen naar de hoeren gaat en dat den ze echt niet om dat ze thuis zo een goed geweldig seksleven hebben. Je heb ook maar 2 soorten mannen, mannen die nog steeds masturberen en mannen die er over liegen, ik ben een rukker. :D:D:D

• gerda58

k

• Sietse 45

Wat een rukker is die trukker;)

• axel

Sietse 45 Schreef:

——————————————————-

> Wat een rukker is die trukker;)

He rustig aan hoor ik kom net uit de kerk. ;)

• Sietse 45

axel Schreef:

——————————————————-

> Sietse 45 Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Wat een rukker is die trukker;)

>

> He rustig aan hoor ik kom net uit de kerk. ;)

Met een zak vol geld.:D

• axel

Sietse 45 Schreef:

——————————————————-

> axel Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Sietse 45 Schreef:

> >

> ————————————————–

>

> > —–

> > > Wat een rukker is die trukker;)

> >

> > He rustig aan hoor ik kom net uit de kerk. ;)

>

> Met een zak vol geld.:D

Ja ze hebben speciaal voor mij een collecte gehouden. X(

• Sfred+

Nou nou het is toch wat. De wallen in Amsterdam zijn er uiteraard alleen voor de toeristen de Nederlandse man en vooral de Nederlandse getrouwde man gaat daar uiteraard niet heen en getrouwde mannen masturberen niet. Slaap verder.

• smurfke

Werkt het mannenbrein zo ???? Gelukkig niet bij alle mannen mag ik hopen. Tsjongejonge, vrouwen hebben inderdaad nog een lange weg te gaan .