ik ben eigenlijk te jong om hier te prikken

• janny1

ah oke(tu)

• janny1

eigenlijk is het tikken he;)

• M*j*r**

Ja, en het is ook niet “ prikken ” . (:D

( soms las ik hier wel eens, maar prikte , eh, tikte hier nooit. Heb ik ook niet zoveel tijd voor, maar ik heb eens een heerlijk rustig weekend en dus alle tijd)

• janny1

geniet ervan

• axel

Ik heb nog met die ouderwetse typemachines getypt, weetjewel moest je na elke regel iets doen. Later kwamen die electrische pas, ik herinner me namen als Brother en Olympus. ;)

• Scarlett 2de

En die vervelende linten die kapot gingen door het te harde typen.

• janny1

ja en die je dan weer op de rol moest opdraaien,zelfde als de cassette bandjes en dan erna weer vast liepen in de cassette recorder

• M*j*r**

axel Schreef:

——————————————————-

> Ik heb nog met die ouderwetse typemachines getypt,

> weetjewel moest je na elke regel iets doen. Later

> kwamen die electrische pas, ik herinner me namen

> als Brother en Olympus. ;)

Daar heb ik ook heel kort nog op getypt. En maar met tipex in de weer. Die elektrische apparaten hadden gelukkig een correctielint. Bij mijn eerste baan was er zelfs zo'n elektrische typemachine waar je al hele standaard brieven in kwijt kon.wat een vooruitgang.

In 1989 werkte ik pas voor het eerste op computers en dat waren dan terminals of zoiets.

En ja, Brother en Olympus. Die Brother reclame staat me ook nog vaag bij. Iets over “ iedereen een Brother” .

• M*j*r**

Scarlett 2de Schreef:

——————————————————-

> En die vervelende linten die kapot gingen door het

> te harde typen.

En achteraf zag het er allemaal maar lelijk uit als je het vergelijkt met een uitgeprinte wordbrief van nu.

• Scarlett 2de

Ja, dat ook .

Weet het nog, mijn vader was zeer in voor alles wat nieuw was. Hij moest het bezitten. Zo ook de eerste band recordetjes waarmee hij en ik speelden om van de radio muziek te registreren…