ik ben eigenlijk te jong om hier te prikken

• Scarlett 2de

net zo juist gezien op internet in het acht uur journaal(tu)

• janny1

welke stage?hij is meer voor techniek en dieren,mijn zoon slaapt trouwens nog lekker thuis,en zet ze hier niet neer voor een vacature ;)

• Otis

Ik heb nergens gelezen dat janny om een stageplek voor haar kinderen vraagt, beetje vreemd dat jij dat aanbied vind je ook niet? :S

• janny1

precies(tu)

• axel

Menige ouder zou blij zijn als er een stage wordt aangeboden ook al zoek je die niet.

:D

• Scarlett 2de

Ik bied zeker géén stage aan, leerlingen van scholen bellen ons kapot met "ik moet van school een stage lopen…

Voor mij bij zulke telefoontjes lusten de honden dan al géén brood .

Ik wilde slechts aangeven dat al die verplichte maatschappelijke stages hun nut voorbij gaan. In het laatste geval had betrokkene zich 33% van haar stagetijd ziek gemeld op de morgens van afspraak dat ze zou komen werken… en stagiaire vroeg ook nogeens een keer of haar vriendje ook mee mocht komen helpen. Dus komen voor het leuke…

En over helpen.., dan draait het altijd op neer dat ik mijn energie en tijd beschikbaar maakt om de stagiaire nog wat te leren.

Stagiaires op enkele afzonderingen na zie ik liever gaan dan komen.

• axel

Jammer, ik stond ook al startklaar. X(

• janny1

oke daar kan ik inkomen,mijn zoon heeft idd ook stage moeten lopen,3 maanden lang,hij heeft in een dieren speciaal zaak gewerkt ,hij kreeg wel smiddags soms iets extras zoals een bakje friet of kibbelinng,en na de 3 maanden een kandje met bedankt

in mijn school tijd heb ik 9 maanden stage gelopen in een platen/cd zaak ,en kreeg ik 36 euro op mijn eind en een contract als ik mijn diploma haalde plus een op leiding als eerste verkoper populaire muziek,ik heb dat gehaald

• janny1

36 euro is 36 gulden

• ¥ Lotje ­­¥

De wereld is oud en wij zijn jong:)