Koningslied

• Otis

Bovenstaand was 2x geplaatst.

• janny1

mijn dochter van 10 zingt het uit het hoofd,mijn zoon van 17 vind het ook niks

• Frederik D

Leuk voor kinderen van de basisschool. Dat niveau. Maar zodra een kind wat ouder is, ontgroeit hij dat kinderlijke niveau.

• Channah

.

• Itheka

Hier naar luister ik met tranen in mijn ogen.

• Sietse 45

Kin d´r wol om gûle.;)

• Frederik D

Helaas is het morgen weer voorbij. Ik heb me prima vermaakt met de bagger van het koningslied en de opgeblazen ego's van de derderangs artiesten zoals Daphne Dekkers. BB's, Bekende Baggeraars.

http://www.youtube.com/watch?v=QE0GlYMHxoM

————————-

Zeeland wil geen Koningslied zingen

De provincie Zeeland is er niet in geslaagd een zangkoor te vinden dat dinsdagavond het Koningslied moet gaan zingen. Het aangewezen koor heeft zich eerder al teruggetrokken.

Foto: ANP

​De dirigent van het kinderkoor dat aanvankelijk zou zingen op de Markt in Middelburg zegde echter af, omdat de onderwijzer het niet verantwoord vond een lied met zo veel taalfouten door kinderen te laten zingen.

Er is al wel een alternatief gevonden. De Belgische band MaverIX Tribute zal het lied spelen. “Op Koninginnedag zelf gaan studenten flyers met de tekst van het lied uitdelen”, aldus Van den Berg.

“Op die manier hopen we dat het publiek gaat meezingen met MaverIX. Zo krijgen we misschien toch nog het idee van een koor dat het Koningslied zingt.”

Volgens Van den Berg is de band druk aan het het studeren op het lied. ''Het is geen simpel lied. Vooral het stukje rap vinden ze lastig.’’

Hij heeft nog wel de hoop dat er een koor of groep is dat het lied op het podium op de Markt in Middelburg wil zingen. ''Mensen die dat willen, kunnen zich via onze website nog aanmelden. Wij bellen meteen terug.’’

————————-

nu.nl

• CU

Toen omstreeks half acht vanuit Ahoy die blaaskaak (Paul de Leeuw) met zijn kop verscheen, ben ik maar even gaan poepen.

• Sfred+

En liep je spontaan leeg. ;)

• Scarlett 2de

En ik gaan plassen.