Moszkowicz kwaad over uitspraak

• Sfred+

Als je jouw met een rode vlag neerzetten tijdens de een oranje feestje lijken zij mij meer links dan links en werden zij communist genoemd volgens mij in die tijd..

• Gonnie

S.D.A.P.

• smurfke

Inderdaad, ik snap niets van de uitspraak dat “links” feest zou vieren omdat er een advocaat uit zijn ambt is gezet.

Ook snap ik niets van het bejubelen van een advocaat die het blijkbaar niet zo nauw nam en struktueel gesjoemeld heeft met zijn boekhouding ed.

• Sfred+

Dan snap je dat niet. proces Wilders verfeten wat door mensen van linkse kant van het politiek spectrum doorgedrukt is tegen beter weten in en tegen zelfs het advies van het OM in.

Pst. Denk je echt dat alleen B M knoeit met aanbetalingen, boekhouding, etc. B M moest gewoon bloeden. Mij benieuwen waar hij mee aankomt als hij terug wil slaan, want hij hoeft zich nu niet meer te houden aan de voorschriften van het deken. B M kenende kom er nog wel wat.

• Sfred+

Ook wel bekend onder de naam Schoolmeester, Dominee, Advocate partij.

Was niet echt linkser dan links te noemen, dan snap ik dat rode vlaggetje niet. De marxisten hadden zich al voor 1910 afgescheiden en ging verder als SDP de voorvader van de latere CPN.

Partijleider Troelstra van de SDAP heeft nog een staargreep geprobeerd, bekend onder de naam De Rode Week en of De Vergissing van Troelstra.

Maar ik zal niet verder gaan anders maakt Marjorie mij weer uit voor beterweter. ;)

• Gonnie

Ik snap dat ook niet zo goed, misschien dat mijn moeder wat obstinaat was om dat mijn vader net dood was en zij met 4 opgroeiende kinderen het alleen moest zien te redden.

Ik heb het haar later ook niet kunnen vragen toen ik ouder werd, want zij volgde mijn vader in de dood.

• Marjorie

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Op Wikipedia staat al ,,voormalig,, advocaat 8-)

>

> Hij kan vast de showbizz in:D of anders kan hij

> wel in een toneelvereniging ;)

En jij kan het weten. Geen toelichting nodig voor Lotje.

• smurfke

Dat veel mensen Wilders niet moeten, heeft niets te maken met Moszkowicz.

• Marjorie

Jeeminee…………

• Marjorie

Jeeminee…………