Moszkowicz kwaad over uitspraak

• Sfred+

Ik snap dat ook niet zo goed, misschien dat mijn moeder wat obstinaat was om dat mijn vader net dood was en zij met 4 opgroeiende kinderen het alleen moest zien te redden.

Dat is ook volkomen te begrijpen in zo een situatie in die tijd.

• Channah

.

• Scarlett 2de

Maar wel dat mensen Moszkowicz niet mogen omdat hij als advocaat het uiterste uit de kast heeft gehaald om Wilders met succes te hebben verdedigd in een fals proces dat aangespannen werd tegen deze politicus.

• smurfke

Dat lijkt me niet, dat is gewoon het werk van elke advocaat.

• Scarlett 2de

Uiteraard, maar vind je ook niet dat het Wildersproces een apparte lading had?

Menige burger was blij met de uitkomst, maar ook velen (vooral onder de rechtelijke macht) hadden liever gezien dat Wilders zou hangen voor zijn uitspraken. Bram Moszkowicz heeft dat grandioos weten te verhinderen en rechters voelden zich geschoffeerd.

Kijk, ik vind ook dat Bram Moszkowitcz zich beter had moeten beheersen toen ie voor de camera's een rondje met Bouterse ging dansen, en ik ben het eens dat Bram Moszkowicz enige blaam treft door zich niet aan de regels van de advocatuur te hebben gehouden.

Maar om voor het leven van het tableau geschorst te worden gaat me een stap te ver. Ik vermoed dat meerdere van zijn nu ex. collegae strafpleiters dit vonnis ook buiten proporties vinden.

• ¥ Lotje ¥

haha :D

Tjsa ik vind het wel sensatie . Aan de ene kant hij moet zijn werk wel doen zoals het hoort ook de cursussen volgen die hij soms even geen zin in had . maar van de andere kant ik hoorde hem ook wel graag praten . En …… je hoort er vast nog meer van . want ik denk dat hij zijn mond nu niet houd :D

• axel

Ik ga nu even kijken naar de herhaling van P&W daarin is hij de gast. ;)

• Sfred+

Inderdaad Scarlett.

• Sfred+

Het neusje krijgt nog wel een staartje met naam en toenaam denk ik? ;)