Oude vrouwen verstokte rokers.

• Sfred+

Ik hoop evenwel dat je je persoonlijke gedrevenheid om mensen voor allerlei gevaren op gezondheidsgebied te waarschuwen gedoceerd hanteert, vooral als je dat naar ´verslaafden´ persoonlijk doet.

Hoe was het ook alweer? Zachte heelmeester maken stinkende wonden. En waarom speciaal naar verslaafde toe? Wat een onzin….

• Sfred+

ik rookte er toen ca. 30 per dag.

Sigaren? :D:D:D

http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images10/afa7e/afa7e.jpg

• Douce.

Nee joh, af en toe een zware pijp….pfff, maar in de regel Malboro…:D>:D<

Douce

• Douce.

Channah heeft wel gelijk dat je het gedoceerd kunt doen, maar als je te zachtmoedig optreeedt, dan snappen mensen het in de regel niet.

Verder zijn, zeker verslaafden, dermate hardnekkig, dat je er nauwelijks doorkomt.

Ik had het geluk (of het verstand) dat ik op grond van mijn kijk op het leven en mijn voorbeeldfunctie naar anderen toe, meende dat het niet paste in mijn patroon.

Douce

• axel

Ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben, maar ja ik val ook niet onder de doelgroep. (:D

• Douce.

Je bent geen doorgerookte oma….X(

Douce

• Channah

.

• Sfred+

Ik steek alleen een rokertje op als ik een avondje ga stappen en dat is zo een 3 a 4 keer per maand.

• Sfred+

maar als je te zachtmoedig optreeedt, dan snappen mensen het in de regel niet.

Verder zijn, zeker verslaafden, dermate hardnekkig, dat je er nauwelijks doorkomt.

Dat bedoel ik, maar ja in ben ook niet zo kleurrijk dat ik in al dat geitenwollen sokken gezwam geloof.

• Sietse 45

Niet kunnen stoppen zit tussen je oren.;)