Oude vrouwen verstokte rokers.

• Channah

.

• Douce.

Ach ja, die vriendin……jij weet natuurlijk alles van haar kwaliteit van leven etc………pfff. Houden zo.

Het interesseert me totaal niet als een ander zich kapot rookt, alleen liever niet in mijn gezelschap, omdat ik niet voor niets ben gestopt.

Dus…ik ben niet gestopt om me door een ander te laten bedwelmen. Hoe simpel kan het zijn.

Douce

• Channah

.

• Sfred+

Toppie Douche. (tu)

• ¥ Lotje ¥

Vreemde reactie en niet zo drammen. Waarom zou je beëindigen omdat vriendin of bekende roken??? ik rook ook niet . en heb wel gezelschap die wel roken . . Binnen bij mij wordt er ook niet gerookt dat geef ik aan . Zijn er bij die wel roken staan ze even achter in de tuin . .zouden ze dat niet willen . . dan blijven ze maar weg . semplice come che

• Sietse 45

Ja ook, weet er zelf alles van,

ben zelf in zo´n periode we weer begonnen na jaren dat ik gestopt was.

En een dik jaar weer gaan roken tot ik er kotsmisselijk van werd toch weer gestopt koste me veel moeite,

maar ben er dik 2 jaar vanaf een heel enkele keer rookte er wel ´s eentje maar smaakte verschrikkelijk.

Heb er nog steeds moeite mee meer als voorheen dat wil ik wel bekennen maar weer beginnen nee.

• Channah

.

• Channah

.

• Douce.

Ze is overleden (zoals ik reeds aangaf) en ik heb niet met haar gebroken voor die tijd.

In mijn huis wordt niet gerookt. Ik heb verder (gelukkig) geen familieleden en vrienden die roken.

Douce

• axel

Channah Schreef:

——————————————————-

> Ik ben juist tégen dat antirook-drammen.

Ik ben tegen elke vorm van doordrammen maar anti-rook drammen geeft mij een zeer blij gevoel. (tu)