spatlappen

• Sfred+

Hahahaha :)-D

• Douce.

Dat neigt naar hypocrisie volgens mij. Een smartlap in een museum is nog erger dan op een kermis. Moet het vanuit een museum cultureel klinken?:D

En een draaiorgel wil ik maar helemaal over zwijgen….dat is, althans voor mij, geluidsoverlast. Er staan hier regelmatig 2 van die krengen rond de markt….een rammelende koperen bak wordt bijna onder je kinnebak geduwd. Geef mij maar een klein musicerend groepje van/uit de West met lekkere vlotte zonnige muziek, daar kan ik wel een dansje op maken, maar die droefheid met een stel oude en meestal chagrijnige geldophalers…..brrrrr…>:D<

Douce

• Otis

You know what I mean :)-D

• axel

Bij ons op het Zuidplein staat ook elke week zo'n kreng de hele dag te spelen je kan elkaar niet eens meer verstaan.

Vroeger reden ze door de straten en gingen ze verder en was je er weer een week vanaf. B)

• Douce.

Haha, ja, nader bekeken en in een breder perspectief (you know what I mean:)) is het wel vet ironisch:D

Douce

• Channah

.

• Douce.

Haha, ja. Ik heb wel eens gedacht om die bak een zwieper te geven….al gniffelend, maar fatsoenshalve heb ik dat toch maar niet gedaan.

Veel mensen uit mijn buurt, hebben er ook een hekel aan. Je kunt er echter niets tegen beginnen, zolang de Gemeente een vergunning afgeeft.

Douce

• Frederik D

Krankzinnig, zulk ongevraagd geluidsoverlast.

Maar toch is het een aardig museum, dat museum waarover Channah het had.

• Frederik D

Precies.

Een museum over kermis is zelf nog geen kermis.

• axel

En wat dan nog een echte kermis is toch ook gezellig? Als ik ergens ben in binnen en/of buitenland en ik zie een kermis moet ik er altijd even heen. Die in Brussel vond ik altijd heel gezellig. (tu)