spatlappen

• Sfred+

Yeb. (tu)

• Sfred+

Ik denk dat ironie jouw totaal ontgaat.

• Otis

Komt nog bij dat ik zelf een bloedhekel heb aan smartlappen.:D

• ¥ Lotje ¥

Hoho , rijd jij maar eens als het giet achter een auto . .Of diegene die dan nog met zo,n regenbui voor bij racen .Je ziet dan werkelijk niks hoor . Niet bij een muggepiesje maar als het giet. Tis niet voor niks dat ik over spatlappen begon.:D

• Gonnie

Zo zie je maar dat ieder mens het anders beleefd, ik persoonlijk vind het juist gezellig als er in een winkelcentrum, tussen al die winkelend publiek er een draaiorgel staat, en mijn dochter en ik doen daar zeker een geldstuk in dat koperen bakje.

Het geeft gewoon een gezellige sfeer. Maar als er in bepaalde mode zaken keihard muziekboxen aan staan, dan erger ik mij daar verschrikkelijk aan , en ben ik ook niet van plan om in zo'n zaak wat te kopen, en neem ik de vlucht.

• Sfred+

Ik ben bang dat Frederik de ironie ontgaan is.

• axel

Mag graag naar Andre Hazes luisteren als ik wat op heb. :)-D ;)

• smurfke

Ooit was ik in een bruin cafe in Noord-Nederland, die opeens volstroomde met een heus smartlappenkoor van een man of 25. Ze bleken er soms hun repetities te houden. Grappig was dat er een bekende advocaat meedeed, namelijk 1 van de twee Ankerbroers.

Heb jij trouwens het prettig gestoorde vrouwenkoor gekend in de Jordaan, met Joost achter de piano ? Ze traden ook wel eens op samen met het nurks mannenkoor. Die koren zongen trouwens niet alleen smartlappen, maar ook rustig het ave Maria tussen allerlei meezingers door.

• Channah

.

• Channah

.