wellus.
Maar waarom zou dat niet mogen ? Dat vind ik zo'n onzin
Ik bedoelde te zeggen dat ik de link alleen hier heb neergezet en niet op een ander prikbord.
Verder vind ik die hele discussie over crossposting ook volslagen flauwekul.
Die regel is volgens mij alleen maar opgesteld om spamberichten te weren.
(berichten met “Leuk” en dan een link naar een advertentiepagina).
Zo Lotje ook weer terug uit armoeland? Echte armoe bestaat niet in Nederland als je dat gezien hebt, kijk ook maar eens naar dit NTR-fragment over onze armoede, kijk vanaf ongeveer 8.min.06:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1358649
Bijstandsnivo in Engeland is € 349,79 p.m.
(Zou ook nog in Pounds kunnen zijn).
Ter vergelijk in Nederland is het € 661,77 p.m. incl. vakantietoeslag. (zonder kinderen).
ja ben weer terug:) en ik zeg gelukkig dat we daar niet wonen .
Axel zegt: Echte armoe bestaat niet in Nederland als je dat gezien hebt
juist, dan zijn we hier schatrijk . De tranen schoten in m,n ogen soms daar.De vraag is of ze daar nog geholpen ,,kunnen,, worden. Dat gaat niet binnen 1 of 2 jaar.
ja heb dat filmpje een stukje gezien , niet helemaal is te lang . maar wat je aangaf. Een men zegt ook: arm ben je als je niet naar een verjaardag feestje kunt gaan . Nou ik denk zo,n verjaardag gaat wel door en een hand alleen is ook goed . Arm is als je niks meer te eten heb. En geen dak boven je hoofd . De rest is materiaal . Wat er omheen komt.In Bulgarije en Hongarije en Servië is er wel minder werkeloosheid . Veel werken daar , maar ow god voor zo,n beetje , dat kun je niet voorstellen.In Bulgarije staat of bestaat pas 6 jaar een warenhuis zoals hier V&D .Lopen zo al 50 of 60 jaar achter. Je zou denken van , ow kan druk zijn daar . Stond één auto voor . De mensen kunnen niks kopen om dat ze het geld er niet voor hebben . Houd in dat dat warenhuis in no time over een jaar of misschien 2 jaar weer leeg staat. Afbreken doen ze daar niks . Staat dan te verpauperen
Waarom ga je er dan heen? Ik zag gisteren nog het programma “We zijn er bijna” met die senioren die met een caravan door Roemenie reden wat een armoe daar er was ook nog een Nederlandse camping eigenaar die zijn schuur vol had met hulpgoederen.
En nu komen er hele Roemeense bende's naar Nederland om te plunderen, zie een andere topic op een ander forum en de kranten van gisteren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?