Steeds minder buffers in Nederland.

• ¥ Lotje ­­¥

Roemenië ben ik niet geweest . Ben in Bulgarije , Servië, , Hongarije geweest.. ik wou dat eens zien . je hoort er van maar ziet het niet, weet je wel . je kan dit en dat wel roepen maar men heeft er geen sjoelen van .Ik bedoel een beeld zoals T.v je ziet het even en ga aan je voorbij . ..vind ik zelf…..en je bent het weer kwijt….De natuur is er prachtig maar daar hebben die mensen weinig aan als ze arm zijn

• ¥ Lotje ­­¥

Vakantie is voor mij niet alleen het weer . Aan strand kan ik hier ook gaan liggen . gehoord dat het hier ook dagen warm was. Wil de cultuur en leefomstanden eens zien waar men over praat en zo, en wat er is. in de wereld .Ik ondersteun weer aan een ander land om dingen mee te geven als ik het heb , kennissen nemen het mee naar hun land als ze gaan . Maar dat is een peulenschilletje . als je ziet wat een armoe er heerst.

• Channah

.

• Sfred+

Ze weten niet waar te beginnen, om te proberen op te bouwen ……..

Neen hoor dat is het niet helemaal. Ik k kwam er gereld in de jaren 80 en 90, in voormalig Joegoslavië en later Servië en Kroatië, Hongarije, voormalig Tsjechoslowakije en Polen. Er moet eerst een generatie dood die denken dat zuipen belangrijker is dan productief werken en de nieuwe generatie moet leren werken om zodoende een kwalitatieve productie te draaien. Dan pas kommen de investeerders, als er arbeidsdiscipline gekweekt is, eerder niet denk ik.