Reisorganisaties doen tripjes op olifantenrug in de ban

• Nicole

Goed lezen axel

• Sfred+

Goed lezen Boris en dan nog een keertje mijn vraag aan jouw at ik je eerder gesteld heb, luister eens goed naar de taal die er gesproken wordt in het filmpje wat jij heb geplaatst . Weet jij zeker dat het in Thailand is opgenomen en dat het Thaien zijn? DAAR GEEF JIJ EN JE MEEPRATERS GEEN ANTWOORD OP. Jij als Thailand kenner en je meepraters moet toch de Taal of het dialect wat gesproken word gelijk herkennen? Jullie weten het allemaal zo goed te vertellen hoe en wat en maar wijzen naar andere landen met het westerse betweter vingertje. Ik begrijp de mensen echt in Azië, Afrika, Zuid-Amerika als zo een westerse betweter weer eens gaat vertellen wat zij wel en niet mogen doen in hun eigen land en cultuur. Maar o wee als wij zeggen tegen nieuwe Nederlanders dat zij zich aan moeten passen in Nederland. Dan mag dat opeens niet gezegd worden van veel van de betweters en hun vingertje

Wat er moet gebeuren met de olifanten als de toeristen niet meer komt en hoe jij deze mensen wil compenseren voor hun verlies aan inkomen, het zijn namelijk nu niet de rijkste mensen in het Noorden van Thailand. Klagen hoor ik je wel, maar over oplossing en hoe dat gefinancierd moet worden hoor ik je niet en blijf je zwijgen.

Daarnaast, Thailand bestrijd in het wild vangen van olifanten in hun territorium al jaren, vanaf al de zeventiger jaren al. Nogmaals zeer oud nieuws, niets nieuw onder de tropenzon.

Nogmaals goed lezen Boris en ga goed luisteren naar het filmpje van jouw en vertel mij dan eens in welk land het opgenomen is. Ik heb je er al meerder keren op gewezen dat het GEEN Thais is…..

De dieren worden vaak in het wild gevangen, onder meer in buurland Myanmar, en dan de grens over gesmokkeld waarna ze vervalste certificaten krijgen.

• Sfred+

Vooral geen antwoord geven op de vragen. Vooral de specifieke vraag, welk taal er in het filmpje wordt gesproken. Als je dan weet welke taal het is wordt het stukje in nu.nl ook veel duidelijker.

Jullie doen aan bla bla bla, ik heb wet gelezen en dan is het zo. ;)

• Sfred+

Ik denk eerder dat jij goed terug moet lezen en dan begrijp je, ze zijn al genezen. :D:D:D

Maar kan je nog antwoord geven op de vragen? Hier nog maar een keer de vragen.

Maar vertel jij nu eens wat er met de olifanten moet gebeuren als de toeristen niet meer komen? en uiteraard ook hoe jij je ideeën (als je die heb) hierover wil financieren.

De zogenaamde activisten zo ook hier, kunnen het mooi vertellen, alleen oplossingen hebben zij niet wat er daarna moet gebeuren met de beesten en de mensen die er van moeten leven. Nee dan geven zij niet thuis, wat hier ook zeer duidelijk te zien is. Deze mensen leven in een droomwereld dat de 2000 dikhuiden gewoon in leven blijven als er niets meer met de dikhuiden valt te verdienen.

Deze mensen vergeten ook dat de dikhuiden als werkdieren worden gezien en niet als huisdieren, knuffelbeestjes.

• axel

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Nu weer even goed lezen wat je in je voorgaande

> reactie schreef mss ga je dan mijn opmerking

> begrijpen

Wat ben jij een vervelend individu, overal commentaar op en niets is goed. (td)

• Sfred+

Jij bent niet goed met je niet onderbouwen, geef nu maar eens antwoorden op de vragen over de olifanten moet gebeuren als de toerist werkelijk wegblijft en hoe dat gefinancierd moet worden en trek dan nog eens je mond open over onderbouwen.

Als ik een Thai vertel dat jij 7 katten op een flatje gevangen houd, 3 hoog achter. Dan zien zij jouw als een grote dierenmishandelaar en een Vietnamees zal vragen of hij jouw recept mag hebben, die denk namelijk dat je een restaurant rund :D:D:D

• Boris

Besef goed wat je met je laatste rolo doet.

• Boris

Chang beer :)-D

• Nicole

Nee hoor niks commentaar, ik vraag je alleen de posting van Fred eens heel goed te lezen en dan snap je wat ik bedoel, hoop ik dan maar

• Nicole

Kan nooit een restaurant zijn met varkensvlees