Reisorganisaties doen tripjes op olifantenrug in de ban

• Frederik D

Mishandeling van smerige dieren? Nou, koop een heleboel flessen allesreiniger en ga daarmee in Thailand de smerige olifanten schrobben. Van onze dierenvriendelijke tantes krijg je vast wel oude schuursponsjes en gerafelde droogdoeken, misschien zelfs wel een mottige DDDDD. De Doek Die Direct Droogt. Zeer handig bij krokodillentranen.

De wald bint gut

maor ut denkie-denkie kin better.

(Olt-Dokkumur diaolekt)

• axel

Ik let niet meer op taalfouten, beetje kinderachtig en betweterig vindt je ook niet? :S

Dan durft straks niemand meer te prikken, alleen de zuster nog in het ziekenhuis. (:D

• Frederik D

Als ik het goed zag, bevindt zich zo'n bak zich niet midden op de rug van een olifant maar meer op de schouders. De schouders van een gewervelde zijn sterker dan het midden van een rug. Bij paardrijden zit men wel midden op de rug. Paarden waarop gereden wordt, worden best wel oud. Dus paardrijden is nog niet zo slecht. En dus is het rijden op een olifant ook niet slecht, zeker niet als het midden van de rug ontzien wordt. Maar nogmaals, men moet overbelasting voorkomen, zowel qua gewicht als qua tijd.

• Frederik D

En mochten die olifantenruggetjes inderdaad zeer doen, dan moeten ze maar ingesmeerd worden met een homeopathisch wondermiddeltje of een kwakje Thais natuurzalfje. Spul dat uitstekend schijnt te werken als je de gelovigen moet geloven. Ik vermoed dat een aanzienlijk deel van onze dierenvriendjes heilig in de alternatieve “geneeskunde” gelooft.

• Frederik D

Met kattenvlees. Schijnt best lekker te zijn.

• Sfred+

:D:D:D

• Sfred+

Als je het niet weet, is het goed te knagen en met een heerlijk spicy sauce erbij is het gewoon smullen.

• Sfred+

Van die paar kilo op de rug hebben zij echt geen centje last. De mensen die dat denken zijn niet goed op de hoogte van de bouw en de kracht van de fantjes.

• Nicole

Hier lees ik toch echt rund ;)

• Nicole

He he je hebt hem ;) het is een totaal aner woord