Reisorganisaties doen tripjes op olifantenrug in de ban

• Channah

.

• Gonnie

Wat denk je zal dat voor de paarden ook zielig zijn dat er op hen gereden mag worden, en ook nog dat dat paarden in wedstrijd moeten racen, dan wordt er ook heel veel van de paarden gevergd. :S

• Channah

.

• Channah

.

• Sietse 45

Zit je er zelf gecamoufleerd op soms.

• axel

Oh oh wat erg dat gerij op de rug van een olifant, ik heb nog nooit zo iets ergs gezien in mijn leven.

Ik vind als je zoveel katten hebt 3 hoog achter in een huis midden in de stad nog veel erger voor die beestjes. :D

• Frederik D

Nee, hoor. Maar de dierenlobby vindt nu alles zielig, wil alles verbieden, wil iedereen controleren en wil macht, macht, macht. Trouwens, katten horen ook niet in huizen. Dus weldra zal de dierenlobby huiskatten willen verbieden.

• Channah

.

• Frederik D

Een kat wil muizen en vogeltjes vangen. Wie deze geneugtes aan zijn kat ontzegd, doet aan dierenmishandeling. Maar ja, arme vogeltjes en muisjes. Dus laten we maar de kat afschaffen. En muizenplagen? Ach, we vangen de muizen en zetten ze bij de buren. :)

• Frederik D

De WPSA is vooral een Nederlandse aangelegenheid en die hele actie is vooral een Nederlandse aangelegenheid. Google maar eens in het Engels. In plaats van te overdrijven zou men ook kunnen pleiten voor normen zoals: niet meer dan drie normale volwassenen op een volwassen olifant of niet meer dan twee dikkerds en lichte bakken. Dat scheelt al kilo's.