lichten uit of aan?

• Frederik D

Een glas is doorzichtig. Aan de stand van het vocht in het glas kun je zien of het tafeltje recht staat.

Overigens raad ik je een rekenmachine aan om het aantal poten van het tafeltje te tellen. Een driepoot staat steviger dan een vierpoot, waar altijd een viltje onder moet. Ik heb de horeca aangeraden om alle vierpootstafeltjes te vervangen door driepootstafeltjes. Maar nee, om het mohammedanisme niet voor het hoofd te stoten wilde men geen associaties oproepen aan de Heilige Drie-eenheid. En dus blijven de drankjes wiebelen in doorzichtige glazen op ellendige vierpootjes(, die, tussen haken, associaties oproepen aan new age met zijn bijgeloof in de vier elementen, waarvan de quintessens (quinta essentia, het vijfde element) mij ontgaat.)

• smurfke

De ANWB komt niet voor een lekke fietsband, :) maar van mij mogen s 'nachts alle lichten uit.

• ¥ Lotje ­­¥

je houd geen woord tootebel met je smilie hahaha , je zet ze zelf ook .:P

Gepost door: Marjorie ()

Datum: 13 juni 2013 01:01

Alleen de simpelen van geest reageren met smilies.

• axel

Wat Vreemd ze heten toch Algemene Nederlandse Wielrijders Bond? :S

• Sfred+

Dan ook niet zeuren als je op de pechstrook staat met pech, tijdens slechte weersomstandigheden en wordt over het hoofd gezien en er dendert een 40-50 tonner over je heen. Belooft?

• smurfke

Dan valt er niet veel meer te zeuren denk ik. :D

• Boris

Gewoon je alarm knipperlichten voeren, gevarendriehoek op de juiste afstand plaatsen en een reflecterend hesje dragen.

• Sietse 45

Boris Schreef:

——————————————————-

> Gewoon je alarm knipperlichten voeren,

> gevarendriehoek op de juiste afstand plaatsen en

> een reflecterend hesje dragen.

Of een grote petroleumlamp mee nemen en die aansteken.;)

• Sfred+

Denk het ook niet :D

• Sfred+

Boris de beroepschauffeur weet waar hij over praat :D:D:D