Grote vraag naar gratis droomboek

• Frederik D

Lieve koning,

Ik droom ervan dat iedereen een prinsje of een prinsesje is. Zou u mij als u het blieft onmiddellijk in de hoogste adelstand willen verheffen? En zullen we eens aan woningruil doen? En zou Maxima niet eens in de thuiszorg moeten werken? En wanneer krijg ik ook eens allerlei erebaantjes?

——————-

————

—-

Maar zou zo'n room ook opgenomen zijn in dat roomboek? Ik betwijfel het.

Maar wellicht kan Axel vertellen of er ook subversieve dromen in dat boek staat.

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> Dan kan het niet anders dan dat er een Republikein

> het gehackt heeft:D

>

> Douce

Hahahaha dat moet haast wel zo,

maar wie zou het zelf zo niet weten in mijn Familie kan ik me het niet voorstellen :D

• smurfke

Ik had het over de bon Sietse ;)

• axel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Maar wellicht kan Axel vertellen of er ook

> subversieve dromen in dat boek staat.

Ik heb het boek nog steeds niet kunnen halen, overal “uitverkocht”.

• Boris

Ach gut, wat moet je nu zonder dat boek beginnen. :D

• smurfke

Is er iets met je toetsenbord ? :)

• axel

Boris Schreef:

——————————————————-

> Ach gut, wat moet je nu zonder dat boek beginnen.

> :D

Heb jij nooit dromen dan? :S

• smurfke

Als je geen dromen meer hebt wordt je oud, iedereen heeft toch dromen ?

Natuurlijk mag je zo'n boek leuk vinden, maar stel nou dat je er bv 5 euro voor had moeten betalen, had je het dan gekocht ?

Ik heb genoeg aan mijn eigen dromen, die van anderen vind ik niet zo interessant.

• axel

smurfke Schreef:

——————————————————-

> Ik heb genoeg aan mijn eigen dromen, die van

> anderen vind ik niet zo interessant.

Stel dat iemand anders nu dezelfde soort dromen heeft, dat zou interessant zijn.

B)

• smurfke

Wat ik niet snap, is dat het droomboek in Duitsland is gedrukt.

http://nos.nl/koningshuis/artikel/520967-droomboek-in-duitsland-gedrukt.html

Nog niet zo lang geleden werd er door de MP hemzelf, een oproep gedaan aan het volk (dat zijn wij dus neem ik aan ) om meer geld uit te geven. Om zo de economie die maar niet wil, een schop onder zijn kont te geven. Die oproep vond ik nogal grof in tijden van alle mogelijke bezuinigingen en werkloosheid. Ik voelde me zelfs zwaar beledigd door die opmerking, bah. Niet dat ik het persoonlijk zo slecht heb, maar heel veel anderen in het land hebben behoorlijk moeite de broek op te houden. En dan doet zo'n lul van een Rutte zo´n schunnige oproep.

Daarom viel ik van mijn stoel toen ik vandaag toevallig las dat ….hut droomboek…., in Duitsland is gedrukt en niet hier. Dat terwijl Nederlandse drukkers bij bosjes het lootje leggen. Het zal allemaal wel, maar ik zie het een en ander niet zo scherp meer. Gooi maar in mijn pet.