Rare hobby

• Frederik D

Vierkante bakjes, blikjes en doosjes zijn praktischer dan potjes om iets op te bergen want tussen de potjes is meer loze ruimte als je ze strak tegen elkaar zet, dan tussen vierkante opbergelementen.

En het liefst heb ik stapelbare opbergelementen.

Maar weet jij waar alles is in je huis? Ik hou van orde en opruimen. Maar soms weet ik niet meer waar ik iets heb opgeborgen. En dat irriteert me dan mateloos. En mijn huisgenoten grinniken.

• Frederik D

Mijn vrouw had nooit een knopenkistje. Mijn moeder wel. En jawel, mijn vrouw heeft nu ook een kistje om losse knopen in te doen. Een kistje dat ik min of meer zelf maakte en dat drie vakjes heeft, één voor kleine knopen, één voor minder kleine knopen en één voor grote knopen.

• Channah

.

• axel

Ben je wel eens in een Action geweest, daar hebben ze alles om in op te bergen voor een prikkie. ;)

• Boris

Ik mis het vakje voor minder grote knopen.

• Boris

Ik zou er stapel van worden.

• Boris

De kistjes en doosjes hoeven niet klein te zijn?

• ¥ Lotje ­­¥

ik heb een bus . ooit van mijn ouders geweest . Mijn moeder, ik weet niet beter dan die bus met knopen . Vroeger als er iets wegging haalde ze de knopen en zo er af en hup in de bus . want je weet maar nooit als je eens een knoop moest hebben. Nu na overlijden heb ik die bus . Heb die bus een tijdje geleden eens omgekieperd er zitten zeker knopen bij van de jaren 50 . ik bewaar ze . Wat ik er mee moet weet ik niet maar bewaar ze wel:)

• Frederik D

Nee, die niet. Ik hou niet van grotere blikjes. Maar dat is uiteraard persoonlijk. Maar misschien heeft het ook te maken met stevigheid. Grotere blikjes deuken zo gemakkelijk en lijken dan zo armoedig. Kleinere blikjes zijn wat steviger omdat de vlakken kleiner zijn.

• Frederik D

Ik ken Action. Maar ik vind hun assortiment in opbergelementen tegenvallend.