Kennedy

• Frederik D

Wat ik mij afvraag, is hoe je op het idee bent gekomen dat de zaak Kennedy niet is opgelost. Via de krant, de TV of vooral via internet?

Een jaar of vijf was er programma met Peter R. de Vries, die zijn twijfels uitte over Lee Harvey Oswald als de enige dader. De Vries werkte samen met ene Wim Dankbaar, die heilig in een complot geloofde. Maar ik denk dat De Vries intussen zijn bekomst heeft van die Dankbaar omdat die Dankbaar in heeft gebroken in digitale bestanden van De Vries en hiervoor is veroordeeld en omdat die Dankbaar denkt dat de moordenaar van Marianne Vaatstra niet die Jasper S is ondanks de harde bewijzen en ondanks de bekentenis van Jasper S. Bovendien heeft die Dankbaar de vader van Marianne Vaatstra gestalkt. Waarschijnlijk is De Vries nu ontnuchterd en nuchter geworden.

.

• ¥ Lotje ­­¥

http://www.amerika.nl/cms/geschiedenis/e107_plugins/content/content.php?content.54

• Frederik D

De moord op Kennedy is nooit opgelost en zal tot in lengte van jaren leiden tot samenzweringstheorieën. De officiële dader, Lee Harvey Oswald, is een te onwaarschijnlijk figuur, en zijn motieven te onduidelijk, om ooit klaarheid te kunnen krijgen in wat nu precies de reden is voor de aanslag.

——————-

De moord is wel opgelost. Inderdaad, er zijn vele samenzweringstheorieën. Maar die spreken elkaar tegen en staan bol van onwaarheden en grote bizarriteiten. Oswald is helemaal niet onwaarschijnlijk als dader. Nadat hij Kennedy had vermoord, vermoordde hij een agent en enkele maanden eerder had hij geprobeerd een generaal te vermoorden. Wat zijn precieze motieven waren, weten we niet. Maar wat dan nog? Weet jij het motief van de man die op de koninklijke stoet in Apeldoorn inreed? Bovendien kwamen de kogels uit het geweer van Oswald en Oswald was op de plaats waarvan werd gevuurd.

Maar goed, ik laat het hier even bij. Maar mijn punt is dat internet niet altijd betrouwbaar is. Vele internetschrijvers doen hun huiswerk slecht.

• ¥ Lotje ­­¥

Maar goed, ik laat het hier even bij. Maar mijn punt is dat internet niet altijd betrouwbaar is. Vele internetschrijvers doen hun huiswerk slecht.

****************************************************************************************************************

;)een vette knipoog . . maar……..hier ben ik al jaren achter . , Ik schreef wel eens internet is zo lek als een zeef. En sommige internet prikkers ratelen .;) En ratelen zo….dat ze zich vast lullen.:D