Windows XP

• Itheka

Gelukkig heb ik nog even de tijd om erover te denken en om het uit te proberen. Mijn zoon heeft een laptop en een tablet.

• dick

Heb honden gehad. Nu alleen nog een kat. ca. 15 jaar.

Zou best willen maar kan niet lopen. Net de 12 de 71 geworden.

Binnenshuis met de vierpoot en buiten met de scootmobiel,

Stoeltjes lift en het hele huis beugels waaraan ik me vas kan pakken, Echt waar, van de week geteld. Precies 20 beugels totaal.

Beneden vandaag net één gerepareerd. Zat los sinds 1 aug, j.l dat ik helemaal in elkaar geslagen ben. 12 dgn, ziekenhuis.

• axel

Dick dus jij hebt nu mannelijke thuiszorg? :S

• Gonnie

Dat wordt dan heel moeilijk om berichten te plaatsen Itheka, grote kans dat je later er spijt van krijgt.

Ik had er één gekocht maar ik heb het weg gegeven aan mijn kleinzoon. Echt te priegelig en wordt te zwaar voor mijn handen om het vast te houden.

• dick

Mijn enigste slapie is m,n kat. Zelfs die is niet van mij. Maar is wel hier altijd.

Eigenaresse, een buurvrouw, weet ervan.

• Itheka

Ik heb er ook weleens één geprobeerd, viel me inderdaad niet mee, maar ik ken ook mensen die er heel enthousiast over zijn.

Ik moet nog eens goed nadenken. Een nieuwe computer is me gewoon te duur. En een laptop vind ik ook niet zo prettig, trouwens ook duur.

Ik dacht dat er op Seniorweb juist stond dat je beter je oude computer niet meer kan gebruiken na 8 april.

Nog eens goed alles lezen.

Gonnie, groetjes (en ook de rest van jullie) Ik ga op ARD kijken naar Donna Leon.

Inie

• Nicole

Inderdaad, het lijkt een leuk ding maar begin er niet aan. Vergeet het maar dat je filmpjes kan kijken, het heeft geen HTML, een nanoseconde te snel het scherm aanraken en je floept zo naar een ander scherm en zo kan ik nog wel wat meer nadelen opnoemen. Als je voor iets nieuws gaat neem dan een laptop en geen bakbeest van pc meer.

• Sietse 45

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad, het lijkt een leuk ding maar begin er

> niet aan. Vergeet het maar dat je filmpjes kan

> kijken, het heeft geen HTML, een nanoseconde te

> snel het scherm aanraken en je floept zo naar een

> ander scherm en zo kan ik nog wel wat meer nadelen

> opnoemen. Als je voor iets nieuws gaat neem dan

> een laptop en geen bakbeest van pc meer.

Zulke grote bakbeesten zijn die pc toch ook niet meer.;)

• frank

Beste Mevrouw,

Laat u niet gek maken. Per april wordt door microsoft geen support meer geleverd . U heeft dat volgens mij niet nodig. Windows XP blijft gewoon werken. Het beste wat u kunt doen is virus en/of malware installeren, zodat u veilig op internet bent. U kan door tot dat u computer uit elkaar valt. Een tablet is voor u niet handig al het andere is zonde van het geld voor wat u er mee doet.

• Nicole

Niet als je een Apple neemt, mooi design met alles in een en past gewoon op je tafel alhoewel ik toch liever kies voor een MacBookpro