bang?

• Paul

Dit is echt genieten.

Groetjes,

Paul

• ¥ Lotje ­­¥

Net zo jong? Jullie (jij en D.) zijn flink wat ouder dan ik maar. Spreek maar voor je zelf.

Lachen hier! Lotje, heb je al een huispak a 80! euro van Roy D.?

Schrijf Marjorie

ik weet niet of je fatsoen kent. Maar je vraag of zeg niet ,dan ben je net zo oud of hoe oud ben je . Dan vraag je en zeg je ,, jong,,Ik moet geen huispak . . Die gast is 22 jaar . En hoe dan ook hij heeft het ver gebracht .En aan je uitspattingen soms te lezen ben jij inderdaad veel jonger ik denk zo,n jaar of 14 een puber

• bigi poika

Wat is een ‘' HUISPAK ’' van Roy D. ????????

Ik ben al ouder , dus weet die modernen niet zo goed :D:D:D

Een ‘' HUISSLOOF ’' herken ik wel….dat waren int durp van die vrouwen met een rode zakdoek

om hun hoofd geknoopt en altijd een boeselaar voor.Ook een vetercorset met balijnen dat je bij

warm weer kon zien uitsteken ( bij het okselhaar ),Meestal hadden ze een dikke

reedt,hun onderbroeken op het bleekveldje noemden we als jochies fuiken.

Mijn vader had het over buurvrouw B. DE HUISSLOOF.

• ¥ Lotje ­­¥

bigi poika Schreef:

——————————————————-

> Wat is een ‘' HUISPAK ’' van Roy D. ????????Roy donders is een stylist in het zuiden . Die is , zeg maar pas bekend ,, een gast van 22 jaar . woon in een volkswijk en hij doe van alles . zingen , en kleding winkel . Waar hij die huispakken ook verkoop. Huispakken is ,, een shirt en broek het zelfde . Hij heeft ze nu met glitter er op , of strikken , of een lint , wat fratsen er aan . Hij praat echt zoiets als op zijn Tilburgs . met keigoed man . en die bepaalde woorden .

>

>

> Ik ben al ouder , dus weet die modernen niet zo

> goed :D:D:Dtja ik ben ook ouder . maar heb mijn jeugd dingen en ik ben nieuwsgierig op alles zeg maar . Dus wil altijd het mijne van weten . Heb met jeugd gewerkt en zag ook het een en ander . Dan onze kinderen en links en recht zien en horen , dan blijf je wel bij.

>

> Een ‘' HUISSLOOF ’' herken ik wel….dat waren int

> durp van die vrouwen met een rode zakdoek

> om hun hoofd geknoopt en altijd een boeselaar

> voor.Ook een vetercorset met balijnen dat je bij

> warm weer kon zien uitsteken ja ik weet dat wel maar dat is meer in de de tijd van 50 a60 jaren .( bij het okselhaar

> ),Meestal hadden ze een dikke

> reedt,hun onderbroeken op het bleekveldje noemden

> we als jochies fuiken.

>

> Mijn vader had het over buurvrouw B. DE HUISSLOOF.

De beste wensen en gezondheid gewenst En hier een filmpje van Roy Donder . hoe hij die pakken maakt een eigen kleding lijn en zijn taaltje. Hij heeft ook de bepaalde worsten broodjes het land ingewerkt :D Die zijn gewoon een worstenbroodje en dan spek er boven op. . In Brabant verkopen ze die overal al zowat . Die gast Roy dus . had daar geld voor moeten vragen . Ben het woord even kwijt hoe je dat noemt.Schiet me weer te binnen . octrooi ('patent')

http://www.youtube.com/watch?v=YROuIqIn1t0

en hier waar hij zing en als je op google kijkt en typ daar roy donders in krijg meer van hem

http://www.youtube.com/watch?v=ImntgGW5txE

:D http://www.youtube.com/watch?v=KGrnkdq9E9A

• Itheka

Leuk verhaal Bigi poika (hoe kom je aan die naam?)

Ik maak eruit op dat je net als ik van vòòr WO II bent.