Over chagrijn gesproken…jij durft….ga vooral zo door in 2014, het zal jou veel geluk opleveren.
Douce
Heeft niets met chagrijn te maken. Ik heb al elders geschreven dat een analyse mij vaak een opgewekt gevoel geeft. De vreugde van het ontleden. Toch vreemd dat jij en Boris met jullie empathie dat gevoel niet kennen. Nu wil ik mij best wel in jullie verplaatsen, ook al verplaatsen jullie je niet in een ander. Hoe voelt dat aan om positivistisch naar de top 2000 te luisteren? Het duurde even voordat ik dat gevoel te pakken had. Maar plots dacht ik aan sport: blik op oneindig en verstand op nul. Ja, dat was de springplank om me in jullie in te leven. Verstand op nul, veel devotie en haat tegen mensen die niet van de top 2000 houden. Jawel, ik werd van mijn inlevingen in jullie wel wat chagrijnig. Verstand op nul, dat is niets voor mij. En devotie? Ook niet. En je smaak door andermans strot douwen paste ook niet bij me.
Hopelijk heb je wat aan mijn bericht. Empathie komt je niet aanwaaien en is niet altijd prettig. Ook empathie vraagt om een analyse.
En nu, hups, mijn tweelingdochtertjes Anna en Lize naar school brengen. Tot gauw.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?