sluiting prikborden

  • Itheka

    Klopt het dat per 1 september de prikborden sluiten?

    Zo ja, waar kunnen we elkaar dan ontmoeten?

  • Channah

    Wat ik begrepen heb is dat het wat later is geworden, namelijk 1 oktober. Maar er komen prikborden nieuwe stijl voor in de plaats. Je kunt je daar nu al registreren en vervolgens inloggen.

    Zelf heb ik besloten om dat niet te doen. Ik heb het wel gehad met die prikborden. Het is een aantal jaren leuk geweest, want nieuw, maar zoals het de laatste tijd gaat vind ik het nu niet bepaald een verrijking van mijn leven. Dat geldt voor andere prikborden dan dit nog meer, en daar kom ik dus al niet meer.

    Ik ben dus gewoon aan het afkicken, en ik moet zeggen dat mij dat weinig moeite kost.

  • janny1

    nee er komen geen nieuwe prikborden,alleen forums,en het is dus geen oktober,maar 1 september dat alles sluit

  • axel

    Het nieuwe prikbord heet dan forum en is al online, het prikken hier is uitgesteld tot 1 oktober en vanaf dan kan je hier alleen nog maar lezen:

    https://senioren.startpagina.nl/forum/368/

    Je moet alleen 1-malig inloggen maar dat inloggen moet je dus bij elk nieuw forum waar je gaat prikken 1-malig.

  • Sietse 45

    Gelijk heb je;)

  • Channah

    Dat hoefde dus bij de Sanoma-Startpagina-prikborden niet. Eén keer inloggen en je kon op alle prikborden/fora. va Sanoma-Startpagina.

  • Channah

    Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de overgang naar nieuwe stijl verschoven is naar 1 oktober. Maar we zullen zien. Of je het nu prikborden of fora noemt maakt volgens mij inhoudelijk en qua werkwijze geen verschil begrijp ik na op zo´n prikbord/forum nieuwe stijl gekeken te hebben.

  • Sietse 45

    Toch maar even afwachten wat het wordt.

  • axel

    Nu kan je nog niet zien of er nieuwe berichten staan zoals die rode letters of hoe dat ook mag heten, hoop dat dat verandert. Ook kan je geen p.b. meer sturen dus geen scheldpartijen meer zoals ik wel eens ondervond van een bepaald persoon 1 keer raden. Sommige borden gaan per 1 september alleen op lezen en anderen per 1 oktober, ligt aan de beheerders. Als ik het fout heb hoor ik het wel.

  • ¥ Lotje ­­¥

    axel Schreef:

    ——————————————————-

    > Het nieuwe prikbord heet dan forum en is al

    > online, het prikken hier is uitgesteld tot 1

    > oktober en vanaf dan kan je hier alleen nog maar

    > lezen:

    >

    > https://senioren.startpagina.nl/forum/368/

    >

    > Je moet alleen 1-malig inloggen maar dat inloggen

    > moet je dus bij elk nieuw forum waar je gaat

    > prikken 1-malig.ja maar je moet wel iedere keer op nieuw inloggen . ben je b.v hier geweest en je ga dan naar politiek moet je daar weer inloggen ga je nadien naar scept. moet je daar weer inloggen . weliswaar met je zelfde inlog code maar wel iedere keer opnieuw inloggen . Wat nu niet was.