Andy Williams gisteren op 84 jarige leeftijd overleden

• axel

Nooit van BNN gehoord? :S Ik kijk (bijna) nooit naar de commercielen en zeker niet naar hun Programma Gemist (via TV)dat je meestal moet betalen en daar heb ik uiteraard geen zin in. Jammer dat je nu ook al de Ster krijgt bij Programma Gemist (via de tv) van de publieke omroep. B)

• Channah

.

• Frederik D

Klassieke Arabische muziek kan mij bekoren.

• Frederik D

BNN? Die volstrekt overbodige omroep van schreeuwlelijken? Maar welke omroep is niet overbodig? En ik vind het een vorm van landverraad dat de NCRV zo'n Carolien Tense inhuurt. Nog even en Tineke de Nooij oftewel 123456789Tineke Oplichting krijgt een programma bij de EO. En zeker gauw bij Max TV. Daar stoffen ze alle vergane glorie af.

• Channah

.

• Frederik D

Iranese, Perzische muziek? Weet ik niets van. :) Zal toch wel een andere traditie zijn dan Arabische muziek, dunkt me.

• Channah

.

• Channah

.

• axel

Wij hebben natuurlijk wel een hele unieke omroep met al die omroepen en hun directies en sub-directies mijn god wat kost dat niet allemaal aan belastinggeld. En nu komt Max in januari ook nog met een eigen gids die het best wel eens goed zal gaan doen omdat ze beloven grotere letters te gaan gebruiken.

En dan al die geloofjes die ook nog hun eigen omroepjes hebben met hun eigen directies en personeel. De NTR is volstrekt overbodig met hun teveel aan godsdienstige programma's. (td)

• Frederik D

Er zijn nauwelijks religieuze programma's op de Ned. TV. Ja, zondag krijg je van die halve uurtjes met vaag religieus gedoe. Maar een echte ongeloof-programma is er niet. En durft men niet. Want er moet wel geknuffeld blijven worden.