Andy Williams gisteren op 84 jarige leeftijd overleden

• Channah

.

• axel

X(

• johan

Het is belachelijk dat de tolerantie van de Nederlander zo laag is en het groepsgedrag zo hoog dat er niet -net zoals overal elders- één landelijke publieke omroep is. Met regionale omroepen als dochters. Vreemd, op regionaal niveau kan het wel.

BNN heb ik altijd ranzig gevonden. En overbodig.

RTL heeft een aantal leuke programma's waar ik graag naar kijk en in ieder geval een veel betere nieuwsrubriek. Het NOS Journaal begint steeds meer op een jeugdjournaal te lijken, of ze mikt op mensen met een zeer laag IQ.

Als filmliefhebber kom je trouwens zo en zo snel terecht op de commercielen.

• johan

Dat is onzin. Het grootste deel van de media is in handen van atheisten.

• Channah

.

• johan

Over het algemeen is toch de houding ten opzichte van gelovigen in programma's die dieper in iemands psyche duiken, zoals zomergasten, die van: o, ik dacht dat je een normaal persoon was.

• Channah

.

• axel

johan Schreef:

——————————————————-

Het NOS Journaal begint steeds meer

> op een jeugdjournaal te lijken, of ze mikt op

> mensen met een zeer laag IQ.

Dank je wel Johan voor de complimenten maar ik voel me niks minder dan jou hoor omdat ik het NOS-journaal echt beter vind. :D

• johan

Destijds was Ton Albers, de organisch bouwende architect te gast als Zomergast. Toen Albers zei dat hij in reincarnatie geloofde brak er lichte paniek uit bij presentator Peter van Ingen. Wat hebben we nou uitgenodigd bij de weldenkende VPRO…

• Channah

.