Andy Williams gisteren op 84 jarige leeftijd overleden

• johan

DWDD is in zijn soort het beste programma wat ik ooit gezien heb en ik heb heel wat buitenlandse tv gezien. Ze mochten willen dat ze bij de BBC of CNBC zo'n rubriek hadden.

• Channah

.

• johan

De gasten zijn altijd atheist, valt mij op. Verder hebben ze een smaak die het goed doet bij de grachtengordel; ze lezen Nederlandse literatuur en houden van moderne kunst.

Nooit eens verrassingen, nooit eens iemand met een hele andere smaak en als er dan al zo iemand wordt uigenodigd is dat duidelijk de gast die niet tot ons soort mensen hoort, voor de afwisseling. Er is een bepaald sfeertje van ons kent ons bij de VPRO waar ik niet van houd.

• johan

Uiteraard.

• Channah

.

• Channah

.

• axel

johan Schreef:

——————————————————-

> DWDD is in zijn soort het beste programma wat ik

> ooit gezien heb en ik heb heel wat buitenlandse tv

> gezien. Ze mochten willen dat ze bij de BBC of

> CNBC zo'n rubriek hadden.

Het nadeel vind ik dat je altijd dezelfde gezichten ziet als gast maar anderen vinden dat wellicht prettig. En als de gasten het onder elkaar oneens zijn zit Mathijs het vuurtje nog even op te stoken en te genieten behalve toen hij een keer ruzie kreeg met Peter R. de Vries, de onruststoker himself die nu een terugkerende gast is geworden en Prem Radhakishun die zelfs na een verbanning nu soms tafelheer is.

• Frederik D

Mensen die vrolijk spottend vertellen over de geloofjes.

Maar men durft niet.

• Frederik D

Ja, en?

• Frederik D

Stevige discussies over geloof zijn er ook nooit op TV.