Andy Williams gisteren op 84 jarige leeftijd overleden

• johan

Ik ga niet boos worden op een radiopiratenliefhebber :D:)

• Channah

.

• johan

Er is naar verhouding van de BBC geen goed journaal in Nederland, maar bij RTL benaderen ze je niet als een randdebiel en de stijl is internationaler. Niet dat bevoogdende wat Nederlandse programma's zo snel hebben. Bovendien vind ik Frits Wester een goeie parlementaire verslaggever.

• johan

Peter van Ingen liet duidelijk overdreven ongeloof en geschoktheid merken, dat is mij altijd bijgebleven. Mijn andere voorbeeld; het zit in de keuze van de gasten, die komen altijd uit dezelfde hoek, qua smaak en geloof. Geen programma zo voorspelbaar als Zomergasten.

• Channah

.

• Channah

.

• axel

johan Schreef:

——————————————————-

Bovendien vind ik Frits Wester een goeie parlementaire

verslaggever.

Daarom wordt die zo vaak gevraagd bij de NOS en Jan de Hoop is een oude piraat dus speels vandaar dat die zo vaak aangehaald wordt door DWDD. (tu)

• Channah

.

• Channah

Vertel. Onderbouw.

• johan

Het NOS Journaal zou voor de gemiddelde bewoner van dit land moeten zijn, waarbij ook mensen met een wat lager IQ dan die van een raketgeleerde serieus genomen dienen te worden en niet met een neerbuigend toontje te worden aangesproken. Ik neem het juist voor de gemiddelde kijker op; ik stoor mij aan het toontje van het Journaal.