86 jarige man trouwt 26 jarige schoonheid.

• Sfred+

Begrijp mij niet verkeerd, maar de mensen doen er zelf niets aan. Ze klagen en daarna weer ja en amen en gaan door op de geijkte partijen te stemmen.

Weet je nog POWER BY THE PEOPLE

• gerda58

Soms staan mensen met de rug tegen de muur. Ik hoor heel veel nare verhalen over ZZPers bv. Zij doen toch hun best aan het werk te blijven, maar het valt echt niet mee voor ze.

En over op de goede partijen stemmen? Ik ken in Nederland slechts 1 goede partij, die voor de zwakkeren opkomt en die wordt verguisd, nee niet de PVV, ook al hebben zij ook redelijke standpunten tov inkomens. Maar verder hoeft het voor mij niet.

• Channah

.

• Sfred+

Soms staan mensen met de rug tegen de muur

En ze stemmen weer op de geijkte partijen.

• Sfred+

Inderdaad Channah, zeg een mobile telefoon abo van 50 euro in de maand is een onzin vaste last. Als je begrijpt wat ik bedoel.

• gerda58

Dus als mensen in betalingsproblemen zitten is het eigen schuld, dikke bult? Trouwens raar om te denken dat iedereen een mobielabbo heeft. Ik ken mensen, die niet eens internet, televisie of warmte hebben.

Tjonge, ik wou dat ik ook zo kon denken; eigen schuld dikke bult hoor. Maar ik sta midden in het leven en zie wel anders. Maar het zou wel makkelijker zijn.

• Channah

.

• Frederik D

Men geeft veel geld uit aan overbodige onzin.

Een voorbeeld. Je hebt soms een schroevendraaier nodig. In plaats van een schroevendraaiertje van een euro koopt men een schroefmachientje van dertig euro. Of in plaats van brood te eten koopt men frieten speciaal met een snack speciaal.

Goed, ik heb een schroefmachientje maar ik knutsel dan ook geregeld. Dat schroefmachientje gebruik ik vooral als een lichte boor. Als het om een enkele schroef gaat, laat ik het schroefmachientje in de doos en gebruik ik een schroevendraaier. Want om het schroefmachientje voor één schroef op te laden, vind ik omslachtig.

• Frederik D

Mensen maken te gemakkelijk schulden. Schulden kosten heel veel geld. Ik eet liever de hele week brood dan ik schulden maak.

Ja, ik heb wel een hypotheek (of beter: ik heb een hypotheek gegeven).

• Channah

.