86 jarige man trouwt 26 jarige schoonheid.

• axel

Veel mensen kunnen niet met geld omgaan, ik haalde het al eerder aan, vroeger had je een Brabantia box met allerlei gleuven erin voor al de vaste lasten die je elke maand nodig had. En nu heb je het weer nodig voor je eigen bijdrage van € 350,- Ik leg er elke maand € 29,17 voor apart voor als je een rekening krijgt maar ja anderen die dat juist zouden moeten doen doen het niet want dat hebben zo nooit geleerd om iets apart te houden.

Spaarpotten zie ik nog wel in de winkels. ;)

• Frederik D

Gereedschap van middenklasprijs is voor de niet-professioneel prima.

En als je maar wel kruiskopschroeven gebruikt.

• Frederik D

Inderdaad.

Of elke maand 50 euro op een speciale spaarrekening storten.

• axel

Bij het Zilveren Kruis kan je trouwens een afspraak maken om het maandelijks te laten inhouden zonder extra kosten.

Ik spreek dus over de eigen bijdrage, als ze niks beters verzinnen zal het volgend jaar wel € 500,- worden. :D

• gerda58

Er zijn mensen, die van maar 100 euro per maand moeten rondkomen.

• Channah

.

• axel

Zo is dat in Nederland is dat goed geregeld als je maar een sofinummer + eigen adres hebt. En mocht je meer willen hebben neem dan op zijn minst een krantenwijk want daar kunnen ze ook niemand voor krijgen. Ik heb altijd een (bij)verdienste gehad in het verleden maar het komt niet automatisch op je af als je thuis op de bank zit.

• Channah

.

• Frederik D

Hoe is dat dan gekomen?

• Frederik D

als je thuis met cola, chips en sigaretten op de bank zit.