gewone mensen

• Channah

.

• Channah

.

• ¥ Lotje ­­¥

Hier zijn we allemaal burgers . Waarom mensen anders noemen . Met gewone mensen .

Zeg dan we nodigen mensen uit . Of we nodigen burgers uit . maar gewone mensen . vind ik een beetje vernederend staan ja . Net of je minder waardig bent . . En als het van de krant zelve komt die zo,n stuk schrijven . …… mogen ze opdoeken . met heel hun krant .

• Channah

.

• ¥ Lotje ­­¥

Ik had het niet over de koningin van het Koninkrijk der Nederlanden.Er stond in dat knipsel , dat gewone mensen er ook uitgenodigd waren . Wij zijn allen burgers van Nederland .

Zou wat moois zijn als een geleerde naast een burger zou staan . En dan tegen diegene zeggen jij bent de gewone mens .Waarom??? omdat die andere wat meer geleerder is???Moet je dan een burger die dat niet is vernederen?Als ik daar was en hoorde het woordje ,, gewone mensen , zou ik gelijk vragen hoe ziet uw, je zelf???

• Gonnie

Mensen vallen onder 3 Categorieën en wel, Boeren , Burgers en Buitenlui., dus dat hadden zij beter dat genoemd kunnen hebben, Boeren misschien.?

• Otis

Behoor jij tot de klasse wat daarbij aanwezig is? Nee? Dan behoor jij dus tot de “gewone” ( tussen aanhalingsteken) mensen. Is dat nu zo moeilijk?

• ¥ Lotje ­­¥

burgers dan . boeren is niet iedereen . buitenlui . mensen wonen ook niet buiten :D hahah of we wonen ook niet allemaal achteraf . Dus een blijft er over , burgers dus .;)

• Channah

.

• ¥ Lotje ­­¥

nee ik ben een burger . jij ook . Wij zijn burgers vraag het maar eens na op het gemeentehuis . Daar praten ze ook over burgers . Zeg daar maar eens wij zijn ,, gewone mensen , Dan zeggen ze uw bent een burger .