Rita Reys de Grande Dame van de jazz

• Marjorie

Scarlett 2de Schreef:

——————————————————-

> Grote sporters en grote artiesten van deze wereld

> willen in privé omgang liever niet dat mensen

> blijk geven dat ze hen herkennen. Ik kan me

> voorstellen dat zo iets zeer irritant is en dat ze

> daarom misschien afstandelijk over komen.

> Ik ben het geheel met je eens Douce.

Ze zorgde er wel voor dat ze opviel. Ze genoot er van. Pim J. was een bescheiden, beetje schuchtere, aardige man.

• Douce.

Dat zou zomaar kunnen.

Maar ze hoefde van mij niet gewoon te blijven, arrogant als de pest so what? Ik kwam namelijk niet om haar als mens, maar om haar zangkunst waar ik van genoot, nog steeds.

Diva's zijn zelden aardig, dat hoeft ook niet. Uiteindelijk is die hele showbizz een wereld van schijn. Dan verkies ik in deze schijnwereld toch kwaliteit.

En..over smaak van muziek, valt niet te twisten. Wat de een niet lust, eet een ander zich kapot aan.

Douce

• axel

(tu)

• Marjorie

Over smaak valt inderdaad niet te twisten. Of misschien wel? Maar goed, ik hou niet van haar zingen. Ik vind Frans Bauer nog beter te pruimen en dat zegt heel veel.

• axel

Ze heeft ook eens ergens staan brallen en werd er toen van verdacht dronken te hebben opgetreden, helaas kan ik er niks meer van vinden op het internet dus dat zal ze wel hebben laten weghalen. :)o ;)

• Paul

Rita was voor mij een zeer warme persoonlijkheid.

Door ‘toeval’ heb ik verschillende keren, als geluidsman, met haar en het trio Jacobs mogen werken.

Als zij binnenkwam, vroeg ze direct of ik al iets te eten had gehad.

Dan gingen we even aan de bar zitten om een whisky te drinken en zij bestelde een maaltijd voor mij.

Zelfs in de Kersentuin, waar Joop Braakhekke toen nog de baas was.

Alleen maar positieve herineringen aan haar en haar simpathieke man.

• Gonnie

:D

Ik ben het weer met jou eens.

Wat betreft Frans Bauer zeker temeer om dat ik Frans Bauer zo'n aardig mens vind.

• axel

Zo zie je maar dat het in werkelijkheid weer anders is. (tu)

• Sfred+

Dat zegt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel.

• Sfred+

Dat zal wel een optreden zijn geweest samen met André Heinken van Hazes :D:D:D