Reisorganisaties doen tripjes op olifantenrug in de ban

• Sfred+

Wel een in Thailand geweest Sietse in de olifanten kampen. Nee he, dat dacht ik al, je praat maar wat mee, zonder ooit eens ergens geweest te zijn.

• Sfred+

Ik vind het meer wat gezwets….

• Sietse 45

Ik kan er geen enkele humor in zien.

• ¥ Lotje ­­¥

ik kreeg in Bulgarije ( maar zou hier ook kunnen gebeuren) een vis op m,n bord met de kop er aan . En aangezien als ik hier vis koop dan zeg ik altijd : haal uw de kop er maar af . want ik ga anders over m,n nek . En daar kreeg ik het op,mn bord .B)

• ¥ Lotje ­­¥

huh? hoe kom je daar bij?

• ¥ Lotje ­­¥

hahahahha:D letterlijk hiero . wij hadden wel eens zo,n klein muisje achter . veldmuisje word het wel eens genoemd . Mijn man kan ook geen dieren dood maken en vang dat muisje in een zakje . Bij mij aan de achterkant is veel grond van een herenhuis . en hun hebben kippen . mijn man zette het over het gaas . Dan kan hij ( het muisje) wat van het kippenvoer eten zei hij hahahhaha…:D ik heb me slap gelachen daarom . :D ik zei straks komen ze terug met heel het gezin muis.

• Sfred+

Ik vind het ook zielig voor de agent.

• Sfred+

Het ergst is nog dat een paar mensen die hier reageren nog nooit van hun leven in zo een olifantenkamp geweest zijn in Thailand, anders wisten zij ook dat het voor Thailand zeer grotendeels gelul is. Het erg hiervan is dat zij wel even zullen uitmaken hoe en wat.

• Sfred+

God heeft ook de olifant zelfbeschikking gegeven, net als de mier, hahahahahahaha……

• Sfred+

In Thailand ook.