Pil van Drion

• ¥ Lotje ­­¥

Het moet aangevraagd worden aan arts en justitie.

Regel je alles zelf b.v die pillen te bemachtigen en je ligt geen arts in . mag niet. en dan nog als je dit wel zelf doet dan zadel je de familie met last op

Verzekeringsmaatschappijen die levensverzekeringen verkopen (een eufemistische naam voor een verzekering die alleen iets oplevert als iemand dood gaat), de uitkering uitsluiten in het geval van zelfdoding.

De familie kan dan heel de reutemeteut zelf betalen .

• Channah

.

• Channah

.

• Sietse 45

Staat heel duidelijk in de berichten van Channah.

• Gonnie

Hoe zeker kan een arts zijn dat een dodelijk recept,die hij schrijft en die af gegeven wordt aan iemand die het dodelijk drank af haalt bij de apotheek, dat niet voor zich zelf gebruikt.?

Ik vind dat die arts zelf dat behoort te doen. Althans dat hij persoonlijk er bij is, en die drank niet in bewaring laten bij leken.

Sterker er zou een tweede arts bij moeten zijn, als dat toe gediend wordt.

• Channah

.

• axel

Bekijk Nieuwsuur van gisteravond daar was een item in over euthanasie over een man en zijn moeder:

http://tvblik.nl/nieuwsuur/2-september-2013

Kijken vanaf ongeveer 35 min.

• Gonnie

Ik heb niet beweerd dat ik voorstander ben van de Pil van Drion, en ook niet dat ik er tegen ben, alleen vraag ik mij af hoe men komt aan zo'n pil. Die zullen niet vrijelijk te koop zijn neem ik aan.

Of kun je dat ook via recept van je arts bij de apotheek halen.? :S

• Channah

.

• Channah

.