Reisorganisaties doen tripjes op olifantenrug in de ban

• Boris

axel Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Lui die zo met olifanten omgaan als in het

> filmpje

> > dat ik geplaatst had mogen van mij in heel iets

> > anders gestort worden.

>

>

> Daar heb je gelijk in Boris, maar nu komt er

> misschien een Thaise Boris zich op het Thaise

> politieke prikbord zich inzetten voor alle

> misstanden van die mensen en waar jij het in

> Nederland de laatste tijd opvallend vaak over

> hebt.

??????

• Sfred+

Het enige wat deze reisorganisaties doen, is geen olifantentochten meer aanbieden.

Droom verder, dan worden ze gewoon gepromoot via een Thais reisleider en die laat zich echt niet vertellen hoe en wat. De reisorganisaties zijn verplicht om Thaise reisleiders naast hun eigen reisleider in dienst te nemen en die maakt uiteindelijke de dienst uit, waar gegeten wordt, waar toevallig net bij een olifantenkamp net even gestopt wordt voor een plaspauze. Geloof het of niet.

• Sfred+

Vertel dan ook even hoe die mensen in hun levensonderhoud moet gaan voorzien? en hoe de olifanten verzorgt moeten worden en van welk geld? Graag gewoon antwoorden en geen politiek correct omheen gepraat.

Ik wacht af…..

• Frederik D

Dat bedoelt Smurfke dus ook.

Mijns inziens is de oplossing de olifanten minder te belasten. Minder gewicht en minder lang aan het werk. Dat lijkt mij beter dan het beleid van alles of niets.

• Boris

Totdat je jezelf een antwoord geeft?

• Sfred+

Wat mij wel opvalt dat je geen antwoord krijgt wat er met die 2000 tamme olifanten moet gebeuren in Thailand als de toerist wegblijft bij de olifantenkampen.

Mindergewicht in de bosbouw, oké. Alleen er is bijna geen bosbouw meer en daarom lopen ze met toeristen rond op,hun rug om een inkomen te generen om ze in leven te houden. En dat is al veel lichter dan zware boomstammen te slepen.

Ik vind het ook zo mooi dat WSPA, en hun volgers over oerwoud in Thailand. Welke oerwoud?

• Nicole

Het lijkt me een vreselijke aandoening en dan nog in een land als Thailand. Hopelijk hebben ze er medicatie voor

• axel

:S:S:S

• Sfred+

Dat bedoel ik, een zeer grote mond en dat is alles. Hoe het verder moet met de 2000 tamme olifanten heb je geen enkel benul van en kom je met zulke kinderachtige antwoorden. Geef nu gewoon antwoord wat er met die 2000 tamme olifanten moet gebeuren als de toerist niet meet komt. Meer dan 95% van de olifanten zullen het niet overleven en daar gaan jij en je meepraters gewoon aan voorbij en uiteraard geen antwoord geven op de vraag hoe kunnen we dat op lossen en krijg je een puberaal antwoord zoal dit,

Gepost door: Boris (—.204.218.66, 62.69.166.9)

Datum: 20 augustus 2013 21:24

Totdat je jezelf een antwoord geeft?

Zeer onvolwassen kinderlijk gedrag. (td)

• Sfred+

Valt wel mee, ze zijn genezen :D:D:D

Maar vertel jij nu eens wat er met de olifanten moet gebeuren als de toeristen niet meer komen? en uiteraard ook hoe jij je ideeën (als je die heb) hierover wil financieren.